1. října 2006

Cross

Takze nejdriv shrnu konzík v Crossu, kde vystoupila ST a Los Cojones u příležitosti Honzových (dříve Popelář *wink*) narozenin. Vstup byl za free, což je jednou z možných příčin, že přišlo fakt moooc velký hafo lidí. Snad každej koho znám tam byl a ještě si přitáhl tak tři další lidi... Takže atmosféra by se dala krájet. Dal jsem si čtyři černý kozly a jal jsem se vystupovat. Hrálo se celkem fajn, až na to že tam bylo fakt nelidský vedro. Po každý písničce jsme se všichni utírali do ručníků (dvou, takže o ně byly docela bitky :) a dokonce jsme si dali v půlce repertoáru párminutovou pauzu. Odehráli jsme všechny naše šlágry, přidali jsme jednu rozladěnou Ponorku a šli jsme dál slavit :) Teda já moc ne, protože mě další den čekal odjezd do Kdyně, viz výše až o tom postnu...
Svezl jsem se domů s Terkou, které tímto znovu děkuju, takže jsem někdy v jednu už spokojeně chrupkal. Celkově supr akce.

Ještě tu máme malou videoukázku a fotoz z akce. Thx to Freeman, hrášek ho provázej :)
A tady ještě zpětně něco málo z Riegráczů, thx agen Freeman :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no 7rapk0, na to, jakej cross ve skutecnosti byl sem cekal lepsi post.. naky strasny ody a tak podobne.. vsimli ste si vubec co delo u nas v publiku? mazec nejvetsi.. lidi litali vsude kolem, dost se tam dostalo na drzku :| ale co.. jenom ty lidi me tam fakt srali (sry vsem esli se jich to srani nak dotklo, ja bych rad zustal neposkvrnen..) pac se tam nedalo v klidu smazit.. tresku samozdrejme.. ehh.. na grillu.. wt*?

Anonymní řekl(a)...

smejde.. na ty fotky mam (c)opyright (na video taky).. grrooah.
az te najdu, sezeru ti hlavu :P

Fifth řekl(a)...

akce okacko... .) Viz vas web a muj blog a tak vubec.. du koukat na fotky..