22. října 2006

Kalbááááááááá

Strašlivá kalba v noci z pátka na sobotu.
[20:56] PrAndy: Ses tam?
[20:56] Freeman: yea
[20:57] PrAndy: Tohel je vo hovnu, sedim doma a kopu se do prdele
[20:57] PrAndy: Pod chlastat
[20:57] Freeman: hele me ty smatrollove zas nefachaj
[20:57] PrAndy: Na Hracu
[20:57] Freeman: jo pojd!!
[20:57] Freeman: me to taky sere :D
[20:57] Freeman: dem!
[20:57] PrAndy: Tak dem
[20:57] Freeman: v kolik
[20:57] Freeman: hned nejlip
[20:57] PrAndy: mmnt kouknu jak mi jede bus
[20:57] Freeman: kay
[20:57] PrAndy: jasne ze hned
[20:57] Freeman: fajn
[20:57] PrAndy: Neni naka psy akce treba>
[20:58] Freeman: w8 zcekuju :)
[20:58] PrAndy: Ok tak 21.34 na Hradcansky u zavor ok?
[20:58] Freeman: psy neni ale v crossu je "fatal noise"
[20:58] PrAndy: Pudem do ty nejhorsi hospody co si kdy videl :D
[20:58] Freeman: kay
[20:59] PrAndy: Za chvili mi jede bus tak sme domluveny. Cus
[20:59] Freeman: cua
[20:59] PrAndy: Kdybys nekoho jeste sehnal tak klidne
[20:59] PrAndy: Ja padam
Vytáh jsem Freemana na Hráču na Nádro, kdo nezná, neuvěří. Docela sme to hnali, obsluha sympaticky nosila pifko bez ptaní hned jak jsme dopili to předchozí. Ještě tam do toho lítaly nějaký zelený a broskvičky. Na záchodě strašlivá haluz:
Týpek(přijde, začne chcát kuz ode mě): Věříš v Boha?
Já: Ne. Ale ani nevěřim že neni. Fakt nevim.
Týpek: Tak to je fajn.
Já: A ty věříš v Boha?
Týpek: Jo.
Já: A v Boha jako páprdu co si hraje někde na obláčku na harfu nebo jako tu příčinu toho všeho tady?
Týpek: Já věřim ve dvě věci - Hospodina, otce zástupů a pramatku řeku! Tao! Jak řikal Lao-c'...
Já: Takže seš něco jako Taoistickej křesťan?
Týpek: Jo, přesně.
Já: Hustý, hustý (5,6,7 a odejdu)
Směju se ještě teď! Pak zavřeli hospodu tak jsme se vypotáceli ven a něco hrozně řešili. Jdeme jdeme směrem na Hradčanskou a najednou u stromu vidíme spícího bezďáka, no spíš jenom ožralu co tady skončil a dál nemoh... Tak ho freeman vyfotil...

Vočekujtety hlášky na obrázku, jsou autentický (možná ne úplně přesný, ale...)
Pak Freeman nevim proč vyšplhal na takovou zídku směrem ke kolejím.. ja jsem vylez taky a chtěl jsem ať mě vyfotí jak visim na takovym červenym ostnu. Zkusil jsem jeho pevnost a vzhledem k tomuže jsem ho ohnul jednou rukou o (pí/2) jsem se rozhod že se na to radši věšrt nebudu ale že dáme contest kdo to dřív ukroutí. Vyhrál o chvilku Freeman.

Pak jsme se vydali směrem na Anděl, že půjdem do Skabetky. Po cestě jsme se stavili na Újezdě v PopoCafePetlu, kde hráli uplně největší šlágry včetně A*Teens a nějakýho podivnýho remixu Can't touch this původně od MC Hammera. Dali sme jednoho Rádlera (čti [ua:dleu]:) a šli jsme podle plánu do Skabetky. Vlezli jsme tam, hrálo nějaké veskrze příjemné reggae, ale asi za pět minut tam začali jezdit nějaký sračky co zněly něco mezi Raduzou a Marií Rotrovou. Možná to dokonce obě postupně byly. To trošku podlomilo naší supr náladu, tak jsme to šli přerazit fotbálkem ve dvou. Freeman už se ani nemoh trefit míčkem na stůl když vhazoval (nebyla tam klasická dírka) takže není divu že jsem ho s přehledem vyškolil 9-2 a 7-4. Btw poslední gól brankářem :) Ještě se povedlo, že Freemanovi během fotbalového zápolení asi 3x spadnul mobil z toho fotbálku na zem a podle posledních zpráv to nepřežil a je na totálku. RIP.
Pak už jsme si jenom na Andělu dali něco k večeři u KFC, vzpomněli jsme při té příležitosti film Supersize me a rozešli se do svých domovů. Teda největší haluz mě potkala v nočnim busu, ale to už je tak moc že je to veřejně nepublikovatenlé, ony by se totiž Mary a Niky zlobily kdybych řek kam zrovna jely. Dost na tom že jely z Face2Face. No domu jsem dorazil někdy před čtvrtou.

Další den ráno jsem těžce vstal a šel volit. Před školou kde byla volební místnost mě čekala další z nekonečné serie haluzí. Ležel tam na lavičce mrtvej bezďák, přikrytej nějakou plachtou a z pod ní trčela ta tuhá ruka.. Okolo floidi a jako že to musíme obejít abysme se tam nemotali. Docela chudák tyjo, nechtěl bych. Jenom nevim jestli umrznul nebo se uchlastal. Ale pravděpodobně kombinace. Pak jsem se dával chvíli do kupy a za pár hodin vyrazil na AMF, který blognu až se po tomhle vzpamatuju :) Zůstaňte vytůňený! :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

kurvaaaa! jako uznavam a potvrzuju pravdivost tohoto postu, ac skutecne kua nerad :) za ty fotky ti rozbiju budku kamo.. jinak pohoda nej.. jako fakt z toho nemuzu este tedka.. a pro vas, ostatni, neco malo k tematu take u me, ackoliv v mirnejsi, cenzurovanejsi podobe (vole, proc sem to asi delal co?) xD hraseg.. a rikaj mi freymon :((
btw pod linkem na mem nicku je ukryt presny odkaz na muj post ;)

PrAndy řekl(a)...

Hej tak tvoji ludia budou cist tvuj blog a moji ten muj ne? A ja jsem sdilnejsi :)

Anonymní řekl(a)...

Hello m8! (cti skoro jako "hoummejd" -> ale spis jako "hou mejt")
Tak todle je fakt vodpich xD Vyborna akce.. hustec.. priste semnou pocitejte xD

PrAndy řekl(a)...

Nj chteli sme te s sebou ale nebyls k sehnani..

Anonymní řekl(a)...

Tjn, bylo to skoro az k posrani..