17. října 2006

Náročný víkend...

Vlastně pátek a sobota. V pátek od rána jsem šel do jobu. Brigáda u táty v práci, stěhovali firmu buhvíodkud na Anděl, tak jsem tam byl jako holka pro všechno, především jsem teda zapojoval a různě montoval compy . Nic moc kreativního, ale lepší než někde pípat v pokladně. A navíc za 90/hod. bych jim asi i stál na hlavě kdyby si řekli. No hlavní problém byl asi ten že vetšinu času jsem tam neměl vůbec co na práci. Stěhovací firma to moc nehrotila, takže většinou nebylo CO montovat. Takže jsme tam tak posedávali, kecali, jedli bagety a pili slazené nápoje a pak i plzničku (vše na účet podniku) a počítali jsme kolik už jsme si tím vydělali. Pak občas přišel nějakej comp, my jsme vyběhli, za tři minuty ho měli hotovej a zase sedli.
Po šichtě (od devíti do sedmi) jsem měl původně hrozně pádit na konzík, ale ten se nám nějak posunul až na desátou, takže jsem se ještě zajel rozloučit s částí druháku a sext, kteří odjížděli se školou do Skotska. Pak jsme skákli s Freemanem a ještě dalšim týpkem, kterýho už si moc nepamatuju na jedno do Kosmáče a já už teda pádil na ten konzík protože už jsem to konečně (podle plánu) tak tak stíhal. Doma jsem chňapnul kytaru, vzal si k večeři na cestu dvě mandarinky a poklusem jsem se vydal směrem Mlejn. Ještě nutno zmínit že už jsem byl slušně nalíznutej, z tý práce z Plzničky a to další pivko to ještě tak pěkně reaktivovalo. Takže jsem zase myslel kdoví jak dostanu od spolukapelníků naloženo že jsem naloženej. No dorazil jsem a zjistil, že jsem po Romanovi kterej tam byl aute a Martinovi, kterej je slušňák třetí nejstřízlivější! Prostě treska to pojala nějak volněji :) Tak jsem si dal ještě asi dvě další abych se necítil trapně a šli jsme na věc. Výkon hroznej, ale zase o to lepší show, pořád sme se tlemili, lidi tradičně spokojený (už nevim co máme dělat aby se jim to nelíbilo :D). Pak ještě docela slušná afterparty (*wink* to Usty, Pepa a Adálka Fanynka :D jo a ještě to Kev a Kristýna aka Kíka od Hanky :D).. To jen tak sekce typu modří vědí.
Domu jsem přišel někdy ve dvě a hned jsem padnul za vlast. O pár hodin na to jsem vstal a šel zase do jobu. Už ten první den mi nebylo moc dobře a tenhle to bylo ještě horší. No nějak jsem to tam odpracoval, pak už jsem toho měl ke konci opravdu plný kecky a hrozně jsem se těšil domů. Bolelo mě v krku a nemoh jsem polykat. Rýma, pocit slabosti, asi i teplota... prostě jsem z toho onemocněl. V neděli se to ještě vyhrotilo tak jsem se tozhod že to na školu nevypadá a radši jsem zůstal doma. Vidíte jak moc blbě mi muselo bejt že jsem o tom blognul až teď.. co to vlastně je? Úterý? Asi. No ale teď už je mi líp *bouřlivý jásot obecenstva* tak možná už zítra zase zavítám do ústavu. I když upřímě řečeno mě tam tenhle týden nic moc netáhne :-/
We'll see..

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Wow.. dalsi vycerpavajici post.. ale musim priznat, ze ses asi nemel az tak spatne na brigade .) Tak s enam dej do poradku a nekdy prid.. Tahnout tu skolu takhle v jednom (potazmo dvouch, pocitas-li toho zevla Freemana) neni nic moc sranda.. takze c ya soon ya folk.

btw- koncik rikas?
btw- nakalenej rikas?
btw- AFTERPARTY! rikas? hmm .)