7. října 2006

XT3

Včera večer měla ST opět konzík, tentokráte na otvíračce klubu XT3. Hrálo se fajn, lidí bylo dost, atmosféra taky dobrá. Kolegové v nástroji si sice stěžovali že to bylo dost hrozný, ale mě se to líbili, užil jsem si to. Je pravda že provarů tam bylo požehnaně, ale zase jsme se tvářili dost profesionálně na to, aby to nikdo nepoznal (Matěj mě speciálně za tohle chválil, že když uz jsem to sral tak jsem se u toho aspoň tvářil hustě a dělal kravinky pro diváky :D)
Měli jsme dokonce very special guesta, Vratislava Hnazlíka (aka Strašného Vráťu, Děvku chlupatou nebo Zarostlého skřeta...) Ani nevim jestli šel dovnitř, byl viděn pouze venku, ale tak snad si to ujít nenechal :) Věnovali jsme mu nějakou písničku, už nevím kterou a při té příležitosti jsem si vzpomněl, že když jsme tady hráli naposled tak jsem mu věnoval depresi, bylo to v době když mě v pololetí ocenil nedostatečně :D

Fotos na od Navryho zde.

2 komentáře:

Fifth řekl(a)...

Koncik byl super! Moc se mi to libilo.. XT3 neni moc jiny nez "stary Guru", ikdyz par zmen je rozpoznatelnych .) Atmoska byla skvela a tak vubec.. A diky, ze ste mi venovali pisen.. ikdyz zrovna popinu xD Ale co, me je jedno, ktera to je .)) Vazim si toho.. ste slavny a venujete mi pisen.. proste hustec! xD

PrAndy řekl(a)...

Taky sis o to rikal asi minutu :D