22. října 2006

AMF report

Myslím že na úvod by se slušelo říct, že SKALENÁ treska konečně dostává svému názvu :)
Sotva jsem se sebral z akce s Freemanem (viz níže) a už jsem pádil s kytarou na hrbu a s 20 lahváčema Staropramenu směrem ke Mlejnu. Šli jsme tam na pátou s tím, že celá akce začínala v šest a my jsme měli hrát někdy těsně před sedmou. Sedli jsme do back-stage a jali se popíjet. To nám vydrželo i během vystoupení Big Cheese (feat. Kaki). Pak jsme nastoupili, no spíš se dopotáceli na podium. Bilance: Provařenej konzík jak už je zvykem, ale skvělá show a úplně dokonalá atmosféra. Tři rozlitý pifka. Zazpívala si s námi fanynka Adélka. Bylo to prostě supr :) Myslím že jsme vytvořili milou tradici že ve Mlejně hrajem zásadně pod parou. Vyplatí se to. Pár fotek:

Kompletní dokumantaci naleznete zde a zde.

NEW! Ještě víc fotek tady a tady. Díky všem fotografům!

Pak jsme se na ostatní kapely tak nějak vykašlali a mendlovali jsme mezi barem, venkem, vnitřkem a fotbálkem. Bylo to fakt supr, mraky známejch tváří, všichni v dobrý náladě.. Prostě povedená akce. Pak nás někdy kolem půlnoci vyhodili že zavíraji:
Ženská: Tak odcházíme!!!
Já a asi dalších pět lidí unisono: Družina, od-chá-zí-me!!! *Smích*
Tak jsme se vydali na Zličín, ja jsem táhnul tašku plnou prázdných lahváčů. Na Zličíně jsme se rozdělili, já + Michal a Pepe jsme se vydali na nákup do Tesca a ostatní šli do Zličín housu. Já jsem si tu tašku položil neprozřetelně ke zdi venku u Tesca, nechtělo se mi s tim dovnitř. Nakoupili sme, vyšli ven a - taška překvapivě nikde. Tak jsme se - provázeni mým četným klením - vidali do naší noclehárny. Přijdeme k metru, tam sedí na zídce bezďák.
Bezďák to Pepe: Nemáš cigáro?
Pepe: Jo jasny (jde mu posloužit)
Michal na mě: Hej čum, čum ty vole!
Já: Co je, co se děje???
Michal: U jeho nohou!
Já spatřiv svojí pohřešovanou tašku na bezďáka: Kde ste to našel? U Tesca, žejo?
Bezďák: hmmmm.
Já: Tak ta je moje, můžu si jí vzít?
Bezďák: hmmmm.


Vzal jsem tašku a šli sme. Na zličíně tradiční afterpárty, moc zajímavého a zároveň publikovatelného se tam nedělo. Vytuhnul jsem nahoře kde zkoušíme na křesle. V sedm ráno mě vzbudila strašná zima, tak jsem se zvednul a masivně se klepaje jsem odjel domu s tím, že se pak vrátím na plánovanou zkoušku, která měla být v 11. Asi v 9 mě probudila sms od Matěje že se zkouška ruší tak jsem spal nerušeně dál. takže moc fajn akce, haluze taky nechyběly! tak to má být! :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

huhuhustyyyy!! xD

Anonymní řekl(a)...

yop je to fajn... Skoda ze si toho taky nepamatuju tolik =))

Anonymní řekl(a)...

mno.. tak poznal sem novy lidi, sice uz ani nevim koho, ale v pohode.. zazil sem nej vikend vubec (asi), takze dix prandy jak za patek (tvoji iniciativou), tak za sobotu (vystoupenim.. i kdyz.. co si budem cpat :D oba vime svy ;) nuze zacnete kalit castejc. blah.

Anonymní řekl(a)...

skoda že jsem nemohla bejt, muselo to bejt skvely! ale vy si z toho koukam taky hovno pamatujete, takze sme na tom docela podobne :D