11. října 2006

Tak já nevim

Asi na mě dolehnul ten podzim nebo co, každopádně mám pocit že se na mě všechno sype. Nic nezvládám, nestíhám a ani nemám dost síly se o to vůbec snažit. Vstávat za tmy, přijít domů za tmy, když si chce člověk vyvětrat hnusnej vzduch v pokoji tak by mu z toho umrzly ko*le... Ach jo. Nějak nabíhá vleklá deprese. Snad to zpraví dnešní Zvířátka na které se možná vydám. Uvidim.
Každopádně škola suxxx, je to nuda a mám pocit že místo toho abych byl vzdělanější a vzdělanější tak jsem vypatlanější a vypatlanější... A matura se neúprosně blíží aje to prostě napiču. tak. Piss on you all...

Ještě hláška co mi pořád pluje hlavou:
Všechno je na hovno, jenom včely sou na med. A ten je taky na hovno.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Take it easy kamo xD A koukni se na me, bude ti lip .) A jaka byla Zviratka?

Anonymní řekl(a)...

nechapu proc cenzurujes "koule" a "napicu" necas jen tak :D jenom sem fakt nazhavenej na ten post ze vcereska z odpoledne-vecera-skoro_noci :) btw na webu uz svoje mam, tak enjoy!

Anonymní řekl(a)...

Co máš proti medu? Včely mě nevaděj už kvůli medu, zato mě sere, že je konec října, já za 2 dny 21. narozeniny a vosy ještě nezalezly do děr. Fakt zlý znamení...