26. října 2006

Chmelnice

Je to zajímavé, opět název předznamenal hlavní rys akce :) Ale ne, vyjímečně jsme hráli střízliví. Hrálo se moc fajn (mluvím za sebe), atmosféra byla příjemná. Lidí sice nebylo tak moc, odhadem stovka, ale docela pařili a prostě na pohodu. Po nás nastoupili Prage Ska Conspiracy. Slyšel jsem je poprvé a jsem vyloženě spokojen! Maj supr zpěvačku a paří se na ně skvěle. V tu chvíli jsem i ocenil to, že nebyl klub tak našvihanej jako bývá, takže jsme si celkem v pohodě zatancovali aniž bych musel zabít nebo být zabit :) Konečně jsme jednou hráli s nejakou další ska kapelou, to mi chybělo. Je fajn když člověk může spojit svůj vlastní konzík s následným poslechem hudby, co ho baví.
Chmelilo se (zodpovědně po odehrání) docela dost, lítaly tam nějaky Tequily, zahrál jsem si docela vtipnej fotbálek.. Prostě pohoda. Nakonec jsme tam zůstali s Navym a jeho bratránkem skoro sami, jenom s pár cizíma lidma. Rozvalili jsme se na křesla, za poslední drobáky jsme se skládali na piva a písničky v jukeboxu. Když jsme zjistili, že v datábázo jukeboxu figurují Skyline, nebylo co řešit. tak jsme si udělali radost. Pak kluci nějak vytuhli, ale ne na dlouho, protože přišel týpek že budou zavírat a ať už pomalu jdem. To bylo někdy v půl třetí tuším. Cesta domu byla taky zajímavá, do postele jsem padnul (řádně promrzlý) někdy před pátou, v duchu politoval rodiče, že asi za hodinu a půl vstávají a spal až do jedné.

-=Fotky=-

Dneska mi konečně opravili MP3 přehrávač, jenž nešel vůbec pustit. Radost jsem měl dvojí, zaprvé z mp3 a za druhé tam v něm zůstaly písničky co jsem ztratil při formátu počítače. Tu druhou radost potom poněkud zkalilo zjištění, že nelze kopírovat mp3 z mp3 do počítače, asi nějaká americká šmoloochrana by si lidi nenosili mp3 v přehrávačích nebo co. No nevadí, tak to aspoň nebudu mazat v přehrávači.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

chtela bych podekovat tem, co nedorazili...konecne sme si mohli zatancovat! :) jo a jeste bych se chtela omluvit navryho bratrankovy za to, ze je homosexual :D nic proti, ses sympatickej :P jinak super akce a jako vzy ste hrali skvele!

Anonymní řekl(a)...

uhle :'(

Anonymní řekl(a)...

akce to byla takova divna.. s odstupem casu komentuju naslednovne: (krivka, jak to se mnou tu noc slo)

_____/---'''''\_
                    \_____ (..)

PrAndy řekl(a)...

Kamo to je jeste v pohode, se mnou to de asi tak takhle /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ a to je to jeste mozna fraktalni krivka...

Anonymní řekl(a)...

kaamo.. ja bych ti tady moh cpat ty svoje kydy.. radsi napissuj dalsiho postaka.. (zajimavej dvojsmysl) -- uhle fakt chcipam. pojd zas ven, vytahnem este franu a fiftha!!

Anonymní řekl(a)...

yup :(