1. listopadu 2006

Pusto prázdno

Nejen na blogu, ale i v mym životě. Poslední dobou tak nějak proplouvám životem ani nevím jak. Děje se docela dost věcí, ale nějak mě míjej a já si jich moc nevšímám. A taky už chci něco napsat, ale namam moc co, tak du něco blejt. Třeba že si posledni dobou docela pwnim školu, ale to přejde, protože už dneska si mě Vlastička vyndala a vynda si mě ještě zítra z anál-lýzy. To bude nej provar. A ještě maturitní otázka na český humanismus 16. stol. a podobný mrdky. nejhorší. Mám k tomu takovej odpor že maximílně si to přečtu zítra po cestě do školy. Kašlu na to. Další věc je že sem zase po nějaký době zašel do fitka, jedinej výsledek je že mě bolej kozy. Ale tak snad už to zpravidelnim aby to mělo vůbec nějakou cenu. Tak zítra zas.
Moje myšlenky se teď upínaji na podzimní Sázavu, kde se těšim zejména na Skyline, hrozně moc si to vyndavaj ty klucíí (a holka tušim). Jo a objevil jsem výbornou kapelu Pendulum. Ukázka tady. Tak to teď sjíždim poříd dokola... Moooc fajn. Jinak nic moc. Chjo.
A počasí je na hovno. A včely sou už zmrzlý.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

zmrzly vcely? hah.. co ti budu cpat.. prichazi zima a to je kua spatny. btw ta holka ze skylinu se jmenuje jitka, myslim.. ehm, jen tak.. mno, du se vam zas venovat na irc ;)

Anonymní řekl(a)...

nj kaamo. Aspon ze plujes. Ja si uzival, narazil a spad drzkou do bahna.. Kanadou do hlavy, pohorka, glada, lyzak, lyze .. bagr. Tak to asi ted jede pres mou hlavu.. Vstanu? Tezko rict.

Anonymní řekl(a)...

jj měl bys psát častějc, hezky se to čte :) ale ne takový chmury! zkus bejt pozitivní :) mám pocit, že každej druhej má pocit, že je vechno na houby, ale vem si to tak, že teď už bude jenom líp :) hlavu vzhůru, zejtra něco vymyslíme :P