27. listopadu 2006

Konzík v bordelu..

No dobře tak v předělaném bordelu, teď je to disco klub pro cizince. Řeč je o Chateau Rouge. Pod tímto dost příšerným discem se skývá... no prostě sklep. Sklep pomalovaný dost podivnými freskami a osvětlený červenými svíčkami. Ideální pro satanistické seance řekl bych :) No tak tam se uskutečnil první samostatný konzík ST. Technika tam nebyla skoro žádná, zvučili jsme jenom dechy, zpěvy a basu, ostatní šlo napřímo z komb/bubnů/popelnic. Sešlo se věrné jádro fanoušků ale i docela dost lidí co vůbec neznám. Atmosféra byla docela fajn i když zvuk stál nejspíš dost za prd. Každopádně my jsme toho moc neslyšeli. To co šlo ven bylo o něco lepší, mohu-li soudit z Deprese během které mě Jon tradičně vystřídal u kytary a já mohl jít na rauchpauzu.

Related linx:
Otazníkův blog
- | | - ovi fotky
Navyho fotky
More to come...


Pak se začali lidi postupně vytrácet, my jsme čekali na odvoz. Usty pouštěl ze své mp3 přes mix nějaké Reel Big Fish a podobně, takže taková menší afterparty. Nakonec se vytratili skoro všichni, kromě mě, kterýžto jsem se ujal role samozvaného DJe a začal jsem pouštět Ska-P, pak jsem ovšem na žádost několika anglicky mluvících lidí, kteří slezli zeshora, trochu přitvrdil a nahodil jsem Drum&bass v podání Pendula a Skylinu. Na to tam lidi se jali amíci pařit tak jsem jim to nechtěl kazit a takhle jsem tam vytuh asi do půl druhé do rána. To jsem totiž zjistil že jsem tam někde ztratil sluchátka což mě nasralo tak jsem odešel.
A cestou domu se mi stala šílená věc, co bych rád zapomněl ale asi se mi to do smrti nepovede. Motám se tak směrem na Národní třídu městem a na Staromáku se ke mě přidal takovej velkej černoch a začal společenskou konverzaci. Moc jsem mu nejdřív nerozuměl, měl takovou tu typickou huhlavou angličtinu. Ale ty věci co z něj začli po chvíli lézt! Ukázalo se totiž, že je to gay a že se mu hrozně líbí moje prdel a začal mi povídat co by se mnou všechno rád dělal (je mi stydno to tady explicitně psát) a pořád dokola a nechtěl si to nechat romluvit. A ještě mlel o tom jak když to jednou zkusim tak už nikdy nebudu chtít nic jinýho a jak jsou chlapi daleko lepší než ženský.. no hrůza! Zbavil jsem se ho až na tý Národce, fakt jsem myslel že mě po cestě někam hrozně zatáhne a strašně mě znásilní. Naštěstí to byl mítumilovný typ, ale stejně to je pro mě docela trauma. Takže až se vás někdy v noci bude nejakej černoch ptát jak se máte tak dělejte, že ste hluchý!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to ja delam i ve dne :) pro pripad, ze by to nebyl gay :)

Anonymní řekl(a)...

doooprdeelee :D tak tuhle "storku" uz sem slysel v podani terezky v kosmaci, ale tohle podani je fakt az tak jako vedeni xD kua MOC.. a me stve ze sem tam nebyl, ale i tak - pred nami maturitak ;) cya

Anonymní řekl(a)...

hehe.. no tak to kotel kamo.. Asi bych mel taky nemalo nahnano .)) Ale pamatuju si, ze kdyz sme chodili do tanecnich do Lucerny, tak se nas taky naky cernosi tazali "sex?" na cez sme odpovedeli "no, thanks, si delas prdel?" a mazali pryc co to dalo.. .)

Anonymní řekl(a)...

nj, terezka to neumí tak pěkně podat :) hele ale tohle je fakt nářez největší :D

Anonymní řekl(a)...

Černoch a ještě k tomu gay? Takovejm teď za Bushe v Americe pšenka nekvete, tak se cpou k nám. Škoda, že u nás taky nemáme Republikánskou stranu...

Anonymní řekl(a)...

no s tim hranim v bordelu..mozna lepsi nez kdyz te tam chtej ubytovat..ale to jen tak btw:-P