12. listopadu 2006

Waking Up Is Hard To Do

ale každopádně se povedlo a to do úplně supr nálady! Dost pravděpodobně za to může všerejší/dnešní podzimní klubovní (určete přívlastky shodné, neshodné, několikanásobné.. ^^) SázavaFest v Abatonu. Asi nemá cenu se tady nad tim rozplývat, prostě to bylo supr, pochválil bych Lety mimo, FastFoody, SkaPraŠupinu a nakonec s trochou sebezapření i toho bláznivýho Tleskače. Ale jak jsem čekal, tušil a věděl, nejlepší byli Skyline! Je mi jedno že maji nasamplovanou basu a půlku bicích, že nám vlastně hrozně lžou! Je mi jedno jak toho dosáhli, ale ty písničky jsou dokonalý.

Takže to fakt vypádá že jsem venku z podzimní depky, teď už jenom čekám na zimní :) Chtěl bych moc poděkovat lidem co mi pomohli nebo se aspoň snažili. Moc to oceňuju. Ať už to bylo v tu středu když jste mě tahali z nejhoršího nebo včera/dneska. Lidi kterých se to týká tak se snad poznaj, nechci tady mít půlmetrovej seznam jmen. Takže: Díky a odměnou vám budu opět veselý já :))

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

yepeeeeee!! and now, Stay optimistic! .))

Anonymní řekl(a)...

no ale bacha, my si to budeme pamatovat a běda ti, jestli ještě někdy budeš takhle třeštit :)

PrAndy řekl(a)...

Dyt rikam, zas az v zime :))

Anonymní řekl(a)...

Drž si dobrou náladu, to je to nejdůležitější!!!