16. listopadu 2006

Surprisingly interesting day

Na to že byla středa tak se toho dělo docela dost. Ve škole už nevim, pravděpodobně zevl. Odpadla nám astrofyzika /bůůů :'( / tak jsem zašel do fitka, pěkně jsem si tam naložil a pak fofroval domu, kde jsem jenom odložil věci, vzal si do tašky úkol na analýzu a zase vyjel vstříc víru velkoměsta. Než jsem dojel na Dejvickou, tak jsem zpočítal dvě cvičení tzn. asi deset příkladů, úplně v pohodě, protože mi to ten den na prográmku Jirzí s Ustym vysvětlili. Dojel jsem na Dejvárnu o něco dřív než jsem měl domluvené randez-vouz, tak jsem si sedl venku na lavičku a počítal dál. Najednou přišla nějaká pochybná ženská a začla do mě něco hustit o tom jak ji nějaký lidi zničili život a prostě chtěla prachy a za ně mi chtěla dát podviné objekty ve tvaru květů, těžko říct jestli z marcipánu nebu z keramiky. Tak jsem řikal že nic nechci, jenom ať mi řekne, kolik je odmocnina z nuly. Když řekla, že nula, tak jsem ji dal dvacku a ona odálha. Pak následovalo ono rande, velice romantické s lahváčema na lavičce, bylo to nejvíc v pohodě, supr pokec, nakonec jsem dostal košem jak jsem tušil ale to už je jen takový detail. To už MĚ nemůže rozhodit :)
Tak jsem si zapálil, pustil do uší ska-p a hned jsem se měl zase fajn. Pak jsem se vypravil na Invalidovnu, kde jsem se měl střetnout s Navym a Májou. Ti dva byli totiž na konzertu, Mája jako účinkující a Navro jako fanoušek. Nějak se zdrželi, tak jsem si koupil v tamějším Albertovi housku a hermelín a jako správnej zevl jsem se to jal konzumovat na lavičce. Pak jsem dál počítal analýzu, respektive jsem zoufale čuměl na limity s goniometrickými funkcemi, které doteď nechápu.
Když konečně dorazili tak jsme se vydali do Café Touster, což neni ani kafárna, ani hospoda ani klub, prostě Café Touster. Tam se odehrávala jedna taková komornější d'n'b akce, ovšem poměr DJs/diváci byl asi 1/1 :) Ale jako nejvíc v pohodě, dokonce tam zamíchali i moje dvě nejoblíbenější kapely v rámci žánru a to Skyline a Pendulum. Na Girl In The Fire od Pendula jsme si pak nejvíc zatrsali a šli sme domů. Sice na mě předtim dolehla bolest po ránách od koše, kterým jsem byl obdarován, ale tohle to napravilo. Neztratil jsem dobrou náladu, takže buďte v pohodě, nemusíte mě zas lovit ze [[ZSV|sraček]].

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Opět d´accord, houska s hermelínem se k analýze hodí. Ne, že by to pomáhalo, ale aspoň si pochutnáš, když nic jinýho. Věř mi, mám už víc jak rok VŠ zkušeností...