28. listopadu 2006

Úterý

Na úterý docela den plnej haluzí. Skoro celej den jsem strávil s Honzou Hendrychem, byl me doprovodit k nim na Vinohrady, kde jsem si v Akropoli koupil na čtvrtek lístek na Sto Zvířat a pak jsem ho zase já doprovodil na Helichárnu, kde měl počkat na ženu. Mezitim jsme udělali menší pivní tůru. Pak byl Jon se ženou a já jel domů. Tento stav odloučení ovšem netrval dlouho, neboť Honza přijel na návštěvu a šíšu. Odpadla mu totiž hodina bušení do popelnic, kterou měl mít v Berouně a už vyfasoval od rodičů peníze za bus, tak nemoh být doma, aby si je moh nechat. Prostě zátah největší. No tak jsme si pustili BoatTrip, udělal jsem masalu, dali sme si šíšu a bylo nám dobře. Další haluze jenom heslovitě:

  • Sedim si v křesle u compu, rozvalenej a hraju na kytaru. Mám otevřený okno. Už je mi zima tak se natahuju k oknu, že ho zavřu, natahuju, natahuju a najednou mi podklouzli kolečka na křesle a já opisuji úhel π/2 směrem k podlaze. Hrozně jsem si naložil, ale kytaru jsem naprosto profesionálně udržel v ruce tak, že se snad vůči zemi ani nehla.. Prostě skill a priority :)
  • Další docela cool věc byla, že když jsem zapnul počítač, tak na mě vykuklo Uživatel Ondra, počet nepřečtených zpráv: 1337!!!!! (docela interní vtip, ale o to hustší!!)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hehe.. dost haluze xD 1337 da best xD a jeste pi-pul k podlaze xD .. dostavas me xD

Anonymní řekl(a)...

kamo, s tema postama ses nak rozjel :) tim lip. no btw zavidim ti zvirata..

Anonymní řekl(a)...

To jo, prej maj hrát nový věci!