10. prosince 2006

Sto, sto sto sto sto zviřááááát!

Zvířátka hráli po docela dlouhé době, což jsem si nemohl nechat ujít. Byl jsem na nich s Klárou, dále se tam ještě vyskytoval Honza "P." Hendrych se ženou a pár lidí z Aleje, které znám jenom od vidění. Konzík byl tradičně supr. Vymikal se dvěma věcmi. Za prvé Zvířata křtili svůj nový zpěvník, který si, až budou lováče, určitě zakoupím. A za druhé představili tři nové kousky z plánovaného CD. První je píseň Magnetický chlapec, celkem průměrná záležitost. Dále Metrosexuál oplývající výborným textem a pekelně rychlými dechy. Poslední do party je song, který Kalina uvedl takto:
Tak na našem posledním růžovém CDčku jsme měli Dámu s čápem, no, od té doby jsme trochu přitvrdili, takže tady je Slečna s kosou!
Nepřitvrdili ovšem hudebně, jedná se opět spíše o baladu, ovšem slova jsou velice... No já to snad ani nebudu prozrazovat, přijďte si na konzík nebo si počkejte na CD. Bude to stát za to.

Nepříjemnou novinkou je fakt, že ze Zvěře odchází klíčový člen a to můj osobní idol, Petr Ostrouchov. Šeptá se, že se oženil a že na kapelu už nemá čas. Škoda. Proto se pojďme všichni s Petrem rozloučit tuto středu do Vagónu, kde se Sto Zvířaty hraje naposledy. Jaké to bude bez něj se neodvážím hádat.

Cestou z konzertu jsme s Klárou potkali tři studenty Stavárny, notně ochmelené a vlečící za sebou na batozích omotanou policejní pásku. Není to až tak podstatné nebýt hlášky, kterou jeden z nich pronesl a kterou jsem si musel hned napsat. Zní takto:
Nesmělost je pouze nedostatek alkoholu!
Myslím, že není co dodat :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hlavně jsi zapomněl, že ten ožralý student stavárny byl můj spolužák z gymplu a zpozorovali jsme ho ve chvíli, když na celou Dejvárnu zavřval: "No doprdele Kláro!"
prostě neuvěřitelná věc :)

PrAndy řekl(a)...

Ja jsem te nechtel takhle verenje kompromitovat jakozto kamaradku ozralu ze stavarny :D

Anonymní řekl(a)...

lhát se nemá:)

Anonymní řekl(a)...

jak uz sem rek', perfektni post!
freymon

Anonymní řekl(a)...

Great one .) Skoda, ze sem uz asi rok nebyl na zadnym konciku..

Anonymní řekl(a)...

kuwa, tak se mi dneska o ty slecne s kosou zdalo, a kuli ty mrse sem zaspal a probral se v 11:30, takze pekna svine!