10. prosince 2006

Maturitní ples


Zprvu jsem se na tuto vrchonou společenskou událost vůbec netěšil, ale čím více se blížila, tím se můj názor obracel. Nakonec jsem pln nadšení naklusal do Lucerny někdy okolo půl páté, kde jsme si jednou sjeli nástup a pak se jali mohutně a dlouze zevlit. Než otevřel bar tak uběhlo mnoho a mnoho žíznivých chvil, ovšem jakmile otevřel tak jsem stál u výčepu a měl jsem úlpně první pivo onoho večera. Aspoň v něčem mám prvenství. Nebudu rozebírat průběh plesu, o tom se ostatně můžete dočíst na ostatních blogách (blozích?), jejichž seznam společně se seznamem fotodokumentace naleznete na Alej Wiki. Moje dojmy byly naprosto skvělé. Opravdu jsem si ten večer užil, protože to byl NÁŠ vešer. Bylo fajn být středem pozornosti, aspoň na chvíli. Navíc si neskromně myslím, že jsme měli nejlepší ples za posledních pět let a to jenom proto že dále má paměť nesahá. Prostě jsme si to povyndali. Jediné co mě štvalo/mrzelo bylo, že jsem se nikomu nemohl pořádně věnovat, když jsem se s někým na minutky zapovádal tak už na mě byli další dva lidi naštvaní, protože jsem jim slíbil že se budu věnovat jim a tak dále. Prostě se to nedalo stíhat, i když jsem se snažil.
Afterparty byla taky moc fajn akce, pěkně jsme si zatrsali, tedy já pouze pokud hrálo Ska, Drumm&Bass nebo nějaká diskárna, kterou jsem zrovna znal (ale moc jich teda nebylo). Takže v popových mezihrách jsem popíjel a pokuřoval, kecal se svými blízkými no prostě pohoda. Taky jsem nevěřil svým očím když jsem viděl kdo všechno trsal. Třeba do Jiřího nebo Šimona bych fakt neřekl jak moc to kokážou rozjet! Mno v pět nás vykopli že jdou zavírat, tak jsme se jali hledat hospodu a po menších peripetiích jsme se dostali do KFC, kde jsme se chvíli zoufale bránili spánku a pak jsme se rozešli do svých domovů. Domů jsem přišel asi v půl sedmé, unavený, ale šťastný.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ugh! Na tý fotce vypadáš naprosto totálně odpudivě, ale možná jsem jenom zakomplexovanej abstinent, kterej nechápe vaše radovánky...

PrAndy řekl(a)...

Jo to bude ono :D Ne myslim ze odpudive vypadam i normalne... a tady je to umocneny hlavne upocenosti, ktery se v Lucerne nevyhnul fakt nikdo...

Anonymní řekl(a)...

Navy
Dovoluji si podotknout, žes neměl první pivo. To jsem měl já, ale na druhou stranu bych ti ho přál neb svému prvenství bylo adekvátně hnusný.

Anonymní řekl(a)...

Jo, maturitak byl pohodovej.. Uz bych mohl taky neco napsat..