24. prosince 2006

Summary

Nějak mě opustila bloggerská nálada tak aspo!n stručně shrnu poslední události...

Dvoukonzík, část druhá
Se konala v Matrixu opět jako nějaká charitativní akce a tentokrát jsme krmili děti někde v Africe. Paradoxně na nás čekal v backstage docela solidní raut, spousta pití a jídla, které se pak ke konci (ve 4 ráno) vyhazovalo. Hrálo se supr, konečně byl prostor i nálada si zahopsat a trochu zablbnout, zvuk taky supr. Konečně jsem využil svoji novou nášlapnou ladičku od Bosse... Supr věc.

Škola
Moc už se toho nedělo, kompozice z matiky z který mi nebyl nikdo říct co mám, bude to novoroční překvapení. Ve volejbalovym turnaji jsme poprvé a naposled po sedmi letech podlehli béčku, takže finále bylo bez nás a proto mohla vyhrát MB. Gratz...


Vánoční večírek
Ten se konal v klubu PM, stejně jako afterparty po maturiťáku. 'Učast dost pohodová hudba taky, zvlášť ke konci. Pilo se hafo, já teda až přesmoc, bylo mi na konci pěkně blbě, dokonce jsem si musel asi třikrát tak jako decentně odložit... Když nás tradičně v pět ráno vyhodili, že zavíraj, tak jsme šli do KFC na Národce na snídani, ale měli zavřeno, tak jsme se odebrali do McD na Václaváku. Posnídali jsme a rozešli jsme se domů. Teda většina, několik statečných to táhlo až do rána. Šli jsme totiž místo školní besídky na výstavu Dekadence. Bylo to sice docela fajn, ale po třech hodinách spánku jsem si to neužil ja se patří.

No a vzhledem k tomu, že je 1:23, tak už je 24. prosince a tedy:

Šťastný a veselý!!!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Stastny a Vesely i Tobe! .)

Anonymní řekl(a)...

Po těch komplikacích nejen s aparaturou, sem rád, že se nám to k ránu podařilo nějak poslouchatelně rozběhat:)