10. prosince 2006

Dvoukonzík

Takže rychle, protože už usínám. První z víkendové "šňůry" byl konzík v Mladé Boleslavi. Už cesta tam byla vtipná, posádku mého vozidla tvořil Martin a Honza. Děly se takové věci jakože když jsme chtěli zastavit u benzínky na večeři tak si frčíme odbočovacím pruhem a najednou stojím na brzdě, protože vjezd do benzínky je zatarasen páskou, neboť tato je zavřená. No warning, no apoligise. Tak jsme pěkně couvali na dálnici a pak jsme se rozjížděli z nulové rychlosti. Fakt nádhera. Pak jsme po menším bloudění dorazili do Rychty, kde se konzík odehrával. Než se začlo něco dít tak jsme hráli fotbálek. Hráli jsme s Martinem a ostudně jsme podlezli stůl po prohře 10:0 Shame on us. Pak nastoupila Jo!Ska, která hrála ještě hůř než jsem si jí pamatoval. Bubeník úplně mimo, dechy neladili, celkově to byl spíš punk než cokoliv jiného a slova.. mno lepší neřešit. Jako lidi jsou to docela fajn, takoví dobrosrdecní vidláci, nic proti :)
Nadešla naše chvíle. Vylezli jsme a hráli. No přiznám se, pěkně jsem to provářel. Bylo to už někdy v 11 večer, ja jsem byl (ne)pěkně unaven.. takže jeden provar za druhym. Ale zase jsem si docela vyhrál se zkreslenim, takže sem tam puknová vložka. Sice výkon nic moc, ale byla to docela sranda a mě to celkem bavilo. Dokonce byl překvapivě dobrý zvuk a to jak u nás nahoře tak i ven do lidí. A co se týče publika tak bylo docela našlapáno, přišli nejrůznější lidi, všechny typi co si dokážete představit. Většina ale asi punkáči, nebo alespoň je bylo nejvíc vidět :)
Cesta domu taky v pohodě, spoléhal jsem na to, že když usnu, tak mě probudí klakson na volantu.

Zbytek zítra... Jsem tuhson.

Žádné komentáře: