4. října 2006

New attitude? We'll see...

Asi jsem se zbláznil, ale nějak mě přestalo bavit bejt tak velkej zevl. Hned v pondělí jsem začal aktivně. Hned po škole do spořitelny, vyřizovat novou kartu a něco s investičníma fondama. Pak hned s Navrym do fitka na Petřinách na decentní posilování a pak rychle domů, chňapnul jsem kytaru a jel na hodinu. Ještě jsem se po cestě učil (!!!!!!!!!!!) středověkou literaturu. No prostě zastavil jsem se až někdy v devět večer. Ale docela mi to tak vyhovovalo. V úterý jsem byl s Májou v Radlicích plavat a dneska dem zas s Navrym do fitka. Rád bych chodil pravidelně v pondělky, středy a pátky. A ve volných chvílích teda plavat (třeba s tou Májou nebo taky jezdíme s rodičema do Kladna do aquaparku)... Jenom doufám že to vydržím. Ale bylo by to fajn. Tak držte palce.

PS: Nejsem žádnej show-off ani brag-ass.
PPS: Nezapomeňte si přečíst dopsanej report ze Kdyně!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no ty trapko, to si delas (|) ne? kdo s nama tedka bude chodit do morgana? kamo, za chvili se zhroutis, to ti rikam, pac na to nejses dostatecne pripravenej, mas urcite zewlem zeslably kosti, unavenej mozek atp. takze davam ti tak tejden, vo vikendu se budes furt valet a pak v tejdu uz to nebudes chtit menit, protoze je to tak fajn a ty uz ses na to zvyklej, nehlede na to, ze ti to urcite dobre de :P btw na tohle imo fakt nemas xD

PrAndy řekl(a)...

Hej kamo dik za podporu, fakt si toho vazim, hodne to pro mne znamena!

PrAndy řekl(a)...

Btw ted sem si vzpomnel: FUA na tebe, ja nevim kdo dneska sel do Morgena a kdo nesel :P

Fifth řekl(a)...

a to zase ja vim!
btw- keep trainin' !!
ted budes makat ty a ja budu mit holku xD (aby se to zase prostridalo xD)

PrAndy řekl(a)...

Klidne :)