1. října 2006

Trip to Kdyně!

Muhahahahaaaa dlouho očekávaná akce se konečně uskutečnila. Omlouvám se jestli na něco zapomenu nebo to bude nějak nepřesně, taky už si to všechno přesně nepamatuju..

Den první
Odjezd z Hlaváku v 9.15 a hurá na Domažlice. V batohu dva gambáče a šáňo, kteréžto jsem skillfulně bouchnul z okýnka vlaku. Po sečtení ryclostí mohl dopad špuntu vyvolat poměrně zajímavou sílu. V Plzni jsme chvíli stáli takže jsme vyhodili prázdné plechovky a flašky a Matt s Ustym (asi) doplnili zásoby. Jeli a pili jsme dál. Pak se nám kdesi v pustině porouchala lokomotiva, tak jsme chvíli čekali, pak jsme vyběhli močit ven do křoví a sotva jsme začali tak už někdo volá že se pojede... Prostě smůla :) V Domažlicích jsme si ukrátili čekání na courák pitím tamějšího patoku "Chodovar". Fakt nic moc, ale vzhledem k tomu že to bylo asi pátý pivčo toho dne tak se to dalo.
No přijeli jsme do Kdyně, sedli jsme si tam na náměstí na oběd a pivko (už začínate vidět určitej vzorec našeho chování? :)))), pak tam za náma přijel Kamil (majitel hospody) a Radim (pan vrchní, holka pro všechno, jediná pracovná síla a nejlepší týpek) a vzali nám bágly nahoru do hospody Hájovna, kde jsme spali a také trávili skoro veškerý svůj čas. Dojedli jsme a dopili a vydali se směrem Hájovna. Cestou jsme se mlátili s Matýskem a Ustym lahváčema, Matt o mě dokonce jeden rozbil :D
No dorazili jsme, dali jsme si pivko a my nováčci jsme se rozhlédli okolo. Viděli jsme asi toto: Dole vpravo hospoda, vlevo disco-místnost. Nahoře dva pokoje kde jsme spali, celkem 10 postelí na 13 lidí :) Po objektu pobíhalo tříměsíční štěně nějakýho bojovýho psa, z kterýho roste fakt grázl. Pokoušel se mě tam párkrát sežrat a taky mi znásilnit nohu. Fakt jsem ho neměl ráth. Zbytek dne se nesl v poklidné pivní atmosféře. Večer jsme zašli skouknout fotbal do města do baru. Vtipná storka se odehrála v noci, kdy Martinka vstala a šla na záchod, po costě z5 ale nějak zabloudila, nemohla najít svůj pokoj a tak zašla do prvních dveří které uviděla, odstrčila nic nechápajícího Kamila a ten než se vzpamatoval z úžasu tak milá martinka spinkala :D Ráno docela šok když se probudila v cizím pokoji vedle psa :D

Den druhý
Hned z rána nás opustily Hanka a Eva (OB [nechtěl bych chodit do třídy s timhle názvem :D]). Pak Matt, Usty a Daníx s Kamilem a Radimem odjeli do lesa kácet břízky. Hned když odjížděli tak Kamil vyklopil Radima z vozíku a ten si docela slušně sedřel ruku.. nj to jsou ty ožralí řidiči :)
My jsme se probudili a jali se zevlit, ale zevl to byl docela těžkej, i na mě, což už něco znamená. Hlavní problém byl v tom, že nám neměl kdo otevřít hospodu takže jsme byli na suchu. Chvilku nudy jsem zabil tím, že jsem Janče uzmul "Zeď" od Sartra a přečetli si první (stejnojmenou) povídku. Mimochodem doporučuju. Dřevorubci se vrátili pozdě odpoledne s vozíkem plnym dlouhejch polen, decentně nakaleni. Spíš než káceli tak tam chlastali pivko. Hlavně teda Kamil, kterej byl fakt na káry. Pak jsme chvíli seděli a odhodlávali se k finálnímu zpracovíní dřeva. Kamil řezal motorovkou na kratší polínka, docela se přitom motal, bál jsem se že si něco uřízne. Matt s Ustym mi nosili polínka ke špalku a já je štípal asi metr a půl dlouhou pětikilovou sekerou. Docela záhul. Takhle jsme sami zpracovali celej vozejk, přičemž do mě Kamil pořád kéroval jakej jsem chcípák a tak a pak mi snad ani nepoděkoval. Příště mu asi naseru. Večer jsme za vytrvalého pití uspořídali táboráček, já vytuh trapně už někdy po půlnoci. Ale aspoň jsem pak měl více síli na následující dny.

Den třetí
Opustili nás Matýsek, Usty, Martinka, Barusch a Vendelín, takže už nás zbylo jenom šest statečných: já (to hlavně), Daníx, Wojtekk, Romča s Táňou a Janča. Byl to poslední a taky nejvíc nakalenej den. Pili jsme zlehka už od rána. Pak jsme si udělali výlet na nedalekou (asi 4km) rozhlednu, kde jsme zapadli do přilehlé hospody. Tam jsme si dávali pivka, slečny a Daník koktejly a pak svorně panáčky. Pak ti nejaktivnější chtěli vyšplhat na rozhledu, když už jsme tam byli. Nás lenochy zachránil Vojtekův argument že on už je nahoře docela dost :)
Zpátky jsme nešli stejnou cestou, ale vzali jsme to přímo do Kdyně, kde jsme doufali najít nějaký reminiscentně otevřený ochůdek, kde bysme si mohli koupit flašku něčeho fajnovějšího. Ještě jsem si teď vzpomněl že jsme cestou vedli docela zajímavou debatu o tom jakej je nepoměr pan a paniců u nás ve třídě. No ale popojedem. Jediný kdo měl otevřeno byl jeden ťaman na náměstí, ale zachránil nás. Koupili jsme si dvě šáňa, která padla už na cestě do Hájovny a litrovku Konskenkorvy Peach. S tou jsme pak v discomístnosti hráli karty (woko) o panáky způsobem, že kdo vyhrál, určil, kdo bude pít. Tak jsme nejdřív najejvali sebe a pak Janču, aby se nám trošku rozpovídala. To se povedlo, pamatuju si hlášku co říkala, něco ve smyslu že "když jsem opilá tak se chovám jako vy normálně" :)
Radim mi dokonce na požádání půjčil šíšu, takže mi ten večer fakt už nic nechybělo. Daníkovi s Romanem se pořád zdálo že nejsou dost opilí tak začli panáčkovat Tequily a vaječňáky a já nevim co všechno ještě. To je pak docela zabilo, všichni jsme jí měli jak z praku. Poslední pivko jsem už ani nedopil, protože jsem věděl že ještě kapka a nedopadlo by to dobře. Ale vychytal jsem to a byla prdel. Moc si toho nepamatuju, jenom vim že se například Romča válel po Táně a my jsme s Daníkem naběhli a naskákali na něj a hrozně ho znásilnili(prosím nebrat úplně doslova:)
Pak jsme postupně vytuhávali, ani jsme nevěděli jak.

Den čtvrtý a poslední
Vstali jsme, někdo úpně v pohodě (můj případ), někdo o poznání obtížněji, posnídali (kdo zvládl), zabalili, Roman poblil chodbu, uklidili jsme po něm, zaplatili docela mastné účty na baru a hurá na Prahu. Cesta šíleně nudná, dlouhá, bylo nám trochu blbě, ale za ten večer to asi stálo. Celkově výborná akcička.

Ještě PS: No osobně jsem s nim nemluvil, ale vim že tam v tom kremáči ten cápek spaloval :) Nebo tak nějak :)

2 komentáře:

Fifth řekl(a)...

nice, gj a tak vuebc.. gratuluju k povedeny akci.. akorat sem to trochu nechyt, tak doufam, ze mi to nekdy dovysvetlis..

Fifth řekl(a)...

tak again! Uz to chapu .) Hustec jako prase.. to muselo bejt super-cool.. tyblaho .) hmm.. pomer panicu a pan ve tride? No, to radsi u nas ani nechci vedet.. xD Kazdopadne ja osobne na tom nejsem nejak nejlip.. muhehe.. tyvole to je komedy! .) Hrasek, kamo .)