24. září 2006

Ska-punk fest and such

Mno takže v noci z páku na sobotu absolvovala ST konzík v rámci velkého ska-punk festu v Abatonu. Nějak pořád nemůžu přijít na to, jaký na tu akci mám vlastně názor. Tak začnu stěžováním. Dorazili jsme okolo půlnoci, vlezli jsme dovnitř a videli davy a davy opilejch punkerů. Z horní stage se linul konstantní bordel. Fakt jsem se bál že až tam začnem hrát tak to bude na tuhle sortu lidí moc soft-core a my půjdem do s*aček. Další věc byla že jsme měli začínat v 1.20, ale pustili nás k tomu až ve tři. Což nás teda nepřekvapilo, počítali jsme s tím, ale stejně čekat tři hodiny, nemít moc co dělat a ještě muset poslouchat Totální nasazení a N.V.Ú. - no to není moc košér. K samotnému hraní jenom stručný výčet: Nemoh jsem rozchodit kombo, při druhym songu mi praskla struna, potil jsem se jako prase, pořád mi klouzalo trsátko z prstů, ohobloval jsem si o struny kloub ukazováčku snad až na chrupavku, celkově jsme to celkem provářeli.
ALE! Lidi to bavilo. Přišli totiž lidi z dolní DJs stage, kde se pouštělo ska, reggae, 2Tone a tak. A většina pankáčů už buď šla spinkat domů nebo v opilosti někam na podlahu :) Dokonce tam jeden kluk na nás tancoval kozáčka a to docela vytrvale. Fakt jsem nevěřil svým očím!
Po týhle akci jsem dorazil domů asi v pět a hned v deset vstával, protože jsme měli hned zkoušku, kde se udělalo pěkný prd.
Večer jsme šli zapít Táninu devatenácku, byla to pohoda akce. Kulébr, fotbálek, pokec, pivko, mojito a podobně. Doma v jednu, spánek do jedný (konečně!).

Jo a ještě jedna věc mě zaujala. Moje sestřička si někde vypůjčila knihu "Nový kvantový vesmír". Fakt nevim jestli to chtěla číst nebo si s tim podložit nohu u stolu nebo co. Každopádně jsem jí to hrozně zčořil a hrozně to teď čtu, je to supr :) Asi na mě má ještě vliv přednáška z Trpasliconu, kde dva úplně skvělí blázni povídali přesně o těhle věcech. A bylo to supr.

1 komentář:

Fifth řekl(a)...

Tak gz, ze na vas lidi parili.. chapej, ze jsem tam proste .. "nemohl" xD nj.. a Fyzika? no ty si lol.. ikdyz ta prednaska byla COOL!!