17. září 2006

Concert season's opening event

No prostě první konzík v tomhle roce. Byl opět v rámci akce Česko proti chudobě , stejně jako konzík na Letensé pláni a stejně jako nadcházející akce ve Mlejně (13.10.). Hráli sme zase jako poslední a zase nás utli kvůli nočnímu klidu. Ale tentokrát to nebylo tak markantní takže jsme stihli všechny lepší kousky, včetně naprosto překopané "How to be famous?" a zcela nové "Not a Crime" (vyvíjené pod pracovním názvem Popina). No, hráli jsme místy pěkný sračky, třeba Španělskou jsme začali dost pomalu tak ji Pepa po intru nakopnul a pak zas byla šíleně rychle :) Nebo během Carpet Knighta jsem měl už kytaru tak rozladěnou že melodické e nebylo ve skutečnosti e ale něco málo pod es. Ale zas na druhou stranu nás to masivně bavilo, poskakovali jsme na podiu (já poprvé, trénoval jsem to celé prázdniny a stálo to za to!) a ja jsem se zkoušel chvilkama usmívat a rozbít tak svůj dementní výraz který nahodím když hraju... Fakt nevim čim to je, i když mě to nejvíc baví tak se tvářim maximálně vosraně.
No ale zpět k tématu. Ohlas byl supr. Lidi fakt pařili, fakt je to bavilo a nás taky no prostě skvělá atmosféra. Nový písničky se líbily, Famous pěkná na poslech, nás v tom baví ty sóla, Crime je zas totální hitovna na pařbu, já se tam konečnš vyžiju s efektovym pedálem a vůbec.. prostě popina :) Takže celkově vzato: SUPR :)
Další věc je že jsem si vzpomněl jak si Kev dělal prdel když jsem se rozcházel s Lenkou, že za chvíli začíná koncertní sezóna a pak že budu mít o ženský vystaráno. No... Myslel to jako srandu, ale... něco na tom je :D


Dneska mě tatínek vytáhnul brzo z postele a šli jsme mávat jako pořadatelé na cyklozávot taťkova cyklospolku cyklobláznů. Za toto zabité dopoledne jsem obdržel symbolických 60 Kč,- + Litr a půl obsažnou PET lahev, obsahující pivo, nesoucí vznosný název Kolařská jedenáctka. No, byla dobrá. Teď jsem příjemně opojen a taky tomu odpovídá kvalita tohoto postu. Tak sry všichni :)

PS: This post is dedicated to Freeman! :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hele kamo, dik za dedikaci :)
me'z hot to see Ur new posts bro..

Anonymní řekl(a)...

no, to zni dobre, snad se zase prijdu nekdy mrknout :)

Fifth řekl(a)...

damn damn damn damn damn... tak to nice. Nekdo ma anekdo nema.. bzum. Kua. Dpc.. omg. De to se mnou do prdele.. kua.. radsi to balim..