6. září 2006

Skewl iz hir

Den první:

Po tom nedělnim rozchodu jsem strávil dost bezesnou noc, spal jsem tak dvě nebo tři hoďky. Ale ráno totální euforie. Vzal jsem do školy káru. Původně se měla konat "spanilá jízda", což by znamenalo že každej řidič ze třídy vezme káru a budem jezdit před školou a troubit nebo něco, no nakonec jsem byl osamělý spanilý jezdec. Vzal jsem Matýska a Daníka z Butovic a před školou jsme vohulili Vengaboys na kazetě a jeli jsme pěkně do rytmu rukama z oken. Za ty pohledy lidí to stálo :D Pak jsme přišli do třídy, moje nálada byla fakt úplně skvělá, hrozně rád jsem viděl všechny ty zevláky :) No Svitáková něco odkecala a my jsme mazali do Jitřeny, kde jsme poněkud vytuhli :) Ale prostě první den školy nemoh být lepší...

Den druhý:

A je to tady, hned na nás vlítli. Měli jsme třikrat Svitákovou (2x Čj + Nj) a tři matiky (1x Töpferová normal matika a 2x Vlastička Bílková na seminář). Takže skvělé rozložení. No Nějak to šlo. Vlastička na nás vyjela pěkně zostra, vražedné tempo, vysoké nároky. Shodli jsme se že když přežijeme ve zdraví tohle tak nějaká matura z matiky bude zevl :) No ale je nutno uznat že ta dvouhodinovka utekla rychlejc než třeba pět minut litery se Sviťulí... Jinak nic moc zajímavého. Odvez jsem domů káru co jsem nechal na Petřinách, protože v pondělí to jaksi nešlo v legálních mezích :)

Den třetí a zatím poslední:

Spánkový deficit narůstá a škola už se vrací do starých kolejí. Jsem v ní vypruzelej, nevrlej, vosranej... Dneska jsme měli další dvě Svitákový. Spočítali jsme že jí máme 8x týdně, což je bez hodně mála každá čtvrtá hodina. OMFG. No anyway, pak jsme měli Anglinu s Byrne, ta byla v pohodě a pak přišlo prográmko a astrofyzika. Na prográmko jsme se sešli před Pgčkem a vesměs jsme všichni bědovali že nechcem toho joudu Kyriána ani vidět. No jouda dorazil, nesehnal klíče od Pg, tak sme šli do 107 kde jsme programovali na tabuli. Dělali jsme nějakej nesmyslnej algoritmus a pak jsme ještě nesmyslnějc počítali kolik operací provede. Druhou hodinu jsme tahali compy pro Honzu Horálka a pak nás Kyrián pustil. Tak to bylo v klidu.
Pak jsme naklusali na AsF s panem ředitelem Benderem... čekali jsme že to bude docela zašívárna. Opak je pravdou. Benda ví a vyzná se. Takže nás bude zaplavovat informace. Ale jediné co musíme udělat je napsat seminarku. Jednu za rok. Tak to se udělá. Mě naštěstí tyhle věci docela zajímaji. Ne teda že bych tim žil, ale nevadí mi něco se třeba dozvědět. Takže pro mně to bude dobrá dvouhodinovka...

Tak takhle zatím probíha poslední rok našeho pobytu v Ústavu.. More to come soon..

2 komentáře:

Fifth řekl(a)...

jo, tyvole.. mel bych taky neco podobneho sepsat. A jeste radsi bych mel s vama nekam zajit vytuhnout xD
A Svitu vam nezavidim..

Anonymní řekl(a)...

- Jo, první dvouhodinovka astrofyziky byla předloni (taktéž s Bendou) taky moc akční. Ale pak se z toho rychle stala flákárna. Nejlepší byly ty seminárky. Ty kteří vokopčili z jedněch stránek měli za 3, ty který to slepili z více stránek měli za 2, a ty kteří při KontrolCéVéování stihli dohledat ve slovníku význam některých cizích slov, který náhodou zahlídli, tak měli za 1 pro svůj tvůrčí přístup - nerad bych se chlubil, ale to byl můj případ.
- Jestli míříš na MFF (tam "studuju" teď já) nebo aspoň ČVUT, což je podle výběru seminářů dost možný, tak se připrav, že ti za rok pořádně přituhne. Ale ekonomka je pro lůzry, takže hybaj k nám!!!