6. září 2006

Bye bye love...

...bye bye happiness, hello loneliness. Nojo všechno hezký jednou skončí. V neděli, poslední prázdninový den, jsem se rozešel s Lenkou. Byli jsme spolu přes pět měsíců. Z čehož ty první čtyři byly asi ty nejhezčí v mym dosavadnim životě a konec toho posledního asi ten nejhorší týden...

Ona se totiž Leník zamilovala do svýho kamaráda, kolegy-z-brigady-v-tescu. A pak se nemohla rozhodnout. No a pak to bylo strašný. Přestala mně brát jako kluka a občas budila dojem že si myslí že je to celý moje chyba. Pak jsme měli dvakrát "rande ve třech". To bylo o nervy. No a pak jsme v neděli šli na Koncert pro park kde se Lenka vožrala (byla už hooodně načatá už když mě vytáhla, protože předtím s oním kamarádem půl dne kalila)... No a takto opojená se tam začala líbat s nějakym skoro neznamym klukem (chodili spolu do školky).. Což byla příslovečná poslední kapka... Fakt jsem myslel že si ze mně dělaj prdel... Prostě se asi pšt metrů ode mně začnou jen tak líbat. No nic. Zkrátka jsem se s ní potom rozešel..

Teď to vypadá že jsem na Lenku nejvíc nasranej, ale tak to neni. Vůbec ne. Jenom to pořád nechápu. Nechápu jak může mít někdo takovejhle přístup k životu. Ale každopádně jsem rád za ten čas co jsem byl s ní a bylo to krásný. A ten konce... no nějak to skončit muselo a takhle o tom aspoň můžu někdy napsat knížku :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bud v pohode...nema cenu tohle resit...proste holky jsou holky, visco:)

Fifth řekl(a)...

jo, je to tak. Nechodis s nekym, aby sis ho vzal, ale aby ti pomohl proklestit si cestu zivotem.. a to se vam slusnou chvili darilo. Bud za to rad. Ne kazdy ma takove stesti..

a jak rika Sway: holky sou holky, visco:) A ma pravdu, kluk usata.. xD