19. září 2006

Smoking and non-smoking

V pátek jsem u příležitosti konzíku přestal kouřit. To zahrnuje cigára, včetně hřebíckových, doutníky a podobně. No a ponechává v podstatě jenom šíšu. No ono se to řekne přestat kouřit. Ale je to docela těžký. No sice jsem kouřil nedlouho, v podstatě pravidelně od Kekovy chaty a fakt hodně od září. Takže asi jenom měsíc, ale stejně. Chuť mám docela často, hlavně když všichni kolem mě kouří jako fabriky. Někteří si zapalují jenom kvůli mně. To je od nich moc hezké že si ničí zdraví jenom aby mě vypsychovali :) Někteří při pohledu na mojí nervózně stompující nohu nahodí slastný výraz a fakt si to užívají. Ale já budu silný :) Fakt to dam.

Teď jsem se vrátil domů z kytary, pustil jsem si psy-trance co mám od Freemena, zapálil jsem si šíšu (novinka, taham to přes mlíko, doporučuju přinejmenším vyzkoušet:) no a ještě jsem si našel ve Winampu dost psychadelickej vizualizer takže pohoda :) Lítam :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hele jen tak dal clovece a nasledky uvidis sam.. tezko rict esli "negative" nebo (no dobre..) "affirmative" (jasne ze se to nehodi, de vo styl ;) kazdopadne me to dela fakt dobre :) takova moje osobni meditace ale co to tady kua pisu tobe do komentaru fakt netusim.. ouh. mno k prispevku - neznam te dlouho ale das to, pac esli ne, tak te zbiju xD hh.. ne hele fakt, esli te bude fakt stvat, jak kolem tebe vsichni fajcej, zacni kalit s nama, tam totiz tyhle lidi posilame domu ;) btw hrasku zbylo i neco pro tebe :P a du spat..

Anonymní řekl(a)...

pres mliko? omg...

to das ;)

Fifth řekl(a)...

jo, jen jim dej.. at se zase dostanes ke me! Zastance non-smokingu (ne jako ze bych mel neco proti saku, prosimte..) - co se tedy cigaret tyce.. zbytek neodsuzuji.. .) Ale GJ and "STAY OPTIMISTIC!" .) Jak by rekl muj char Zheith .)

Anonymní řekl(a)...

nahodou, jasne ze jo.. mliko pravitkuje! takova ta jemna chut rozplyvajici se v utrobach dychaciho ustroji.. namka :) a i toho smouku je vic myslim a este neco: je to proste stylovy ;)