11. září 2006

What day is it? ... Ouch! Monday...

Ale nejdřív! Víkend:
Probudil jsem se v sobotu asi v deset a probudil jsem se nemocen. No teda nachcípanej jsem byl už od pondělka, ale teď to nějak propuklo. Tak jsem se nadopoval práškama a vyrazil jsem na zkoušku ST. No, Neratovický rodák se nějak zdržel (asi o tři hodiny) tak jsme předtím hráli s metronomem na Mattovu keybordu. Znělo to jako prdel. Pak Pepíno dorazil tak jsme šli na jídlo takže než jsme začali něco pořádně dělat, tak byli tři (ofic. začátek v 11) a taky už jsme byli řádně vypruzelí. No něco jsme udělali, ale pak jsme se začali posílat do prdele a byl konec. Ale tak je to vždycky, stejně se máme rádi :)
No a v neděli jsem byl doma, seděl u počítače zachumlán v několik vrstev a palestýnu kolem krku a potil se.

V pondělí (dnes) jsem vyrazil do školy. Podle suuplování na netu jsme měli mít od 11. Přijel jsem, zaparkoval, vešel do ústavu a zjistil, že se anglina, která měla původně odpadnout, spojila. A že další hodiny, kvůli kterým jsem tam vůbec jel, byli suplované. No tak jsem pokecal s pár lidma, otočil se a jel domů. Druhý pokus o vzdělání jsem učinil o dvě hodiny poté, přijel jsem na deskriptivní geometrii, protože jsem si říkal že na první hodinu by bylo fajn tam být. Mno neměl jsem to dělat, protože ženská co tenhle měsíc supluje za Horálkovou je úplná dylina. Možná něco tuší o geometrii, ale není to poznat. Každopádně neumí učit. Ta dvouhodinka byla naprostá ztráta času... No takovýhle školní den dokáže jednoho namotivovat aby chodil do školy... :-/

2 komentáře:

Fifth řekl(a)...

jo, napodobne.. Co ti rika akce "Svetluska?" a tak vubec.. Lucinka a jeji ZSV.. no proste sem dneska rodil.. a ani ty si semnou uz nepovidas.. sem v prdeli ..

PrAndy řekl(a)...

Promin kamo, ale byl jsem tam na jednu prestavku... Tolik lidi a tak malo casu :)