31. července 2007

Time passes by...

Prázdniny jsou za půlkou. Hm. Ovšem za tou akčnější půlkou. Mám za sebou Kruh, totální psychoakci. Mighty sounds, neméně povznesenou záležitost. A taky tradiční letní jazykový kurs v Peci (fotky). Sice to na mě bylo místy až moc hektické, ale pořád lepší než to, co prožívám teď. NUDA! Strašlivá. Jsem doma sám, rodiče jsou na kolech na Ukrajině, sestra neznámo kde (tak na 87% to bude spojeno s její lichokopytnickou úchylkou). A mě přestalo bavit paření na počítači (fakt jsem si nemyslel že se téhle chvíle dožiju), číst mě baví až večer před spaním a jinak nevím, co bych. Nebo vím co bych MĚL. Měl bych třeba udělat něco pro sebe. Například si jít zaběhat, cvičit na kytaru, zaposilovat si nebo si najít brigádu. Nojo nojo já vím. Tak hned zítra s tím začnu :P

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

fakt me to mrzi...ale obcas si clovek nepomuze :) http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyjmenovan%C3%A1_slova

PrAndy řekl(a)...

Pardon, děkuji, opraveno. Shame on me.

Anonymní řekl(a)...

Shame on all these people who don't sleep at this time of a night/including me... Goood night!:)

Fifth řekl(a)...

hehe .. tak trochu to citim podobne.
Ale slibuju ti nasledujici -> tento tyden si koupim tramvajenku a zajedem na pivko/shi-shu (k tobe/me), pokecame a pohoda jazz .)
co ty na to?

Kaki řekl(a)...

Would you pretty please link me? I'll link you back PLUS as a bonus you will get some cheesy comment in my links box. Live long and prosper!

PrAndy řekl(a)...

Fo' sure!