26. července 2007

Trocha polemiky

Nějak mě přestal bavit způsob, jakým doposud pojímám tento blog; jako deníček. To by se pak měl správně jmenovat PrAndy's diary. Takže back to the oldschool, back to the roots a koukneme se na něco co mě zrovna napadlo. Zrovna jsem pročítal Mrakův blog, kde jsem narazil mimo jiné na následující:
Někdo říká, že přátelství mezi ženou a mužem neexistuje...jeden je prý vždy zamilovaný..
Ale já vim, že to není pravda...ted už ano :)
Dovolil bych si malou polemiku. Podle mě není ta formulace stoprocentní. Já bych řekl že není možné dlouhodobé silné, intenzivní přátelství mezi mužem a ženou. Chvíli to fungovat může, ale pak to stejně dříve či později u jednoho z nich (většinou muže) přeroste v zamilovanost. A to pak je tragédie. Buď to v sobě dotyčný dusí, čímž si zadělává na pěknou sbírků komplexů, tiků, vředů a podobně, nebo to dá najevo a to pak jde všechno do háje. Jediné kdy by takovéto přátelství mohlo opravdu fungovat je případ, že obě strany mají partnera, s kterým jsou spokojeni. Ale to by zas nesměl žádny z těch partnerů žárlit. Navíc když jste v nějakém vztahu tak na to pravé stoprocentně intenzivní přátelství nemáte zkrátka čas. Takže to prostě nejde, vždycky se to nějak zvrtne. Ale co, tohle je právě ta zábavná stránka života.
PS: Tohle po sobě číst nebudu, protože mám neodbytný dojem, že jsou to pěkný sračky :)

1 komentář:

Fifth řekl(a)...

hehehe .) Ale neco na tom je, takze
"qft"