15. května 2006

School S.U.X.

Po necelých dvou týdnech nádherného lenošení doma a v blízkém okolí jsem dnes opět zavítal do ústavu. Už v předvečer mého slavného comebacku jsem cítil krizi. Mé tělo si zvyklo na to, že jsem chodil spát někdy mezi třetí a čtvrtou hodinou ranní a proto nemohlo pochopit co sleduji tím, že jsem ho už okolo půlnoci umístil do horizontální polohy. To že má spát mu došlo až někdy ve dvě. To samo o sobě by tolik nevadilo jako to že jsem musel vstát už v 6.30 místo obvyklého systému vstanu-a-k-snídani-si-dám-už-skoro-vychladlý-oběd.
Myslím že vzhledem k výše popsanému si není těžké představit rozpoložení, v němž jsem se do ústavu dostavil. S duchapřítomností, drzostí a vyčůraností sobě vlastní jsem sice unikl všem nastraženým testům, které by se na mou dutou hlavu sesypaly, ale stejně byl pobyt ve škole utrpením. Přemýšlel jsem čím to asi je, že je škola takový neuvěřitelný oser. Udělal jsem si v hlavě menší analýzu a došel k následujícím závěrům:
  1. Výuka je naprosto triviální, uráží studentovu inteligenci (viz hodiny ZSV aka socky)
  2. Vzduchem létají okřídlené fráze mnohdy bezobsažné, profesor se vyžívá ve složitých větných konstrukcích a slovech která někde přečetl... (viz Čj)
  3. Látka je komplikovaná nebo spíše popisuje obyčejnému smrtelníkovi nepředstavitlné věci (stavba jádra atomu?? wtf?)
  4. Profesor je postrach, takže na začátku hodiny než vybere své oběti je tepová frekvence a krevní tlak studentstva na trojnásobku normálu a pokud zrovna vyváznete tak jste tímto stresem stejně natolik zničeni že to do konce hodiny rozdýcháváte
  5. Je to prostě nuda, nuda, šeď, šeď, věci nezáživné a povětšinou v praktickém životě zcela nevyužitelné.
  6. Učí vás Kyrián
Tak nějak my vyšlo že do žádné z těchto kategorií se nevejde akorát ekonomie a občas matika. Jestli najdete ještě něco tak to prosím hoďte do commentu, třeba ve mně vzbudíte nový zájem o nějaký předmět...
PS: Teď když je mi už dva dny devatenáct, cítím se o moc dospělejší než... když mi bylo devatenáct jenom den. Je to fajn pocit, doporučuju vyzkoušet :)

EDITED: Napsal jsem původně že je mi osumnáct... to je důkaz toho že je člověk z toho skewlu akorát tak vysmaženej a nic víc.

3 komentáře:

Fifth řekl(a)...

ciste teroeticky a za predpokladu, ze buh je nekonecny a vesmir je taky nekonecny ... neni ti nahodou 19? :D Ale jinak okej.. se skolou jsem na tom stejne.. je to proste bullshit.. a nuda.. aarrgghh..

Anonymní řekl(a)...

Stoji to za starou pykacu...btw. dal sem si te do blogrollu...dik za stejnou vec...je to vsechno o hovne a tim to hasne...amen...a k tem 1[8|9]tinám...15 dayz to go...!

PrAndy řekl(a)...

No lol vidite jak me ta skola vysmazila :D Dik za pripominqu. Opraveno :D