23. května 2006

Charity event...

Na nedělní akcičku vzpomímám celkem nerad, tak to vezmu jenom heslovitě:
  • Příjezd někdy okolo 13.30, našel jsem Matta, Ustyho a Popeláře
  • Euforie z toho, že hrajeme na Letenské pláni jako poslední, tj. zlatý hřeb večera na outdoor hudebnim festu, trošku opadla když jsem uviděl dvě prťavý stage a okolo nich par desítek postávajících lidí.
  • "Nefér fotbálek" - turnaj ve fotbale na jednu bránu, alegorie na šikanu kterou zažívají rozvojové státy od velmocí. Fakt divný pravidla, nikdo nevěděl o co de, bordel.
  • Dále soukromě fotbálek s výše jmenovanými kapelníky + s přišedším Pepou. Nejdřív jsme kopali na branu, pak v průběhu celého odpoledne jsme si jen tak kopali v kruh vzdáleně připomínajícím mnohoúhelníku.
  • Oběd u McD, kde jsme potkali brigádící Lenku Pospíšilovou, jenž nám ze známosti naložila hranolek co se do nás vešlo
  • Nuda, fotbal omrzel...
  • Hudební produkce nám začíná jít na nervy, předtím mě moc nezaujala, ale teď začíná být fakt špatná...
  • Vrchol špatnosti: trio New Kids Underground ve složení klávesy, baryton sax a basovka. Nejhorší alternativa. Kdo znáte RedDwarfa tak si představte Listrovu kapeklu Degen a spol. jak třičtvrtě hodiny jamuje na téma Ooommm...
  • Utíkám k punkové stage spravit si chuť. Nemyslel jsem že se něčeho takovýho dožiju.
  • Ftipná storka: kopem si s Pepou míčem a nějak se k nám připletla malá holčička. Kopeme si teda s ní, pak nás to přestane bavit. Koumáme jak se jí zbavit. Příležitost se naskytla když si poodstoupila od míče (pro pořádný rozběh) asi o deset metrů. Rozběh jsem se a vzal jí balon. Ale ona ke mě přiběhla a něžně se mi zakousla do ruky. Bral jsem to s úsměvem a řekl jí, že klidně může víc. To jsem ovšem neměl dělat, neboť ta potvora se zahryzla tak že jsem jí nemohl z ruky odtrhnout. Abych to zkrátil, bolí to na dotek ještě teď (dva dny poté) a je tam ještě celkem boule.
  • Ale zpět k hlavnímu dění. Přichází zvěsti že kvůli skluzu chtěli nás, Skalenou Tresku, úplně vyškrtnout. To se naštěstí nestalo protože to dobrovolně zabalila kapela před náma.
  • Skluz je ale stejně velký a tak byla razantně zkrácena doba vystoupení nejen kapely Ve3Vnoci, kterou jsem asi rok a půl neslyšel a moc jsem se na ně těšil, ale hlavně i naše. Hráli jsme nakonec jen pět písniček a to ještě po přemlouvání.
  • Takže úhrnem jsme čekali asi 7 hodin kvůli 15 minutám hraní, Pepa vezl bicí do kterých mu celý den mlátili ostatní kapely, lidi, kteří přišli na nás (bylo jich celkem dost, tímto jim děkuji) odešli brzo a zklamaní. Fakt jsem takhle nasranej nebyl už hodně dlouho. Nakonec bych si dovolil citovat příspěvek z G-booku ST, který to celé dobře shrne:

Adamzve3
22.05.2006 14:20:47
Jojo, souhlasím, odnesli jsme to my a vy a ani jedna kapela si to nezasloužila.
A většina z toho zbytku tam rozhodně nemusela tak dlouho onanovat...
Stejně to ovšem bylo příjemné, těším se někdy příště na společné akci...


No a ten hokej jsme stejně projeli. Sice jsem vyhrál v sázce pivo (hehe vždycky se sázejte se zaslepenými optimisty) a jen jsem litoval že mi nevyšel můj soukromy tip že dostanem 0:7. Tak snad příště.

3 komentáře:

Fifth řekl(a)...

hmm. taky by me to nastvalo.. Ale to s tim tvym hokejovym pesimismem se mi nelibi :) Popsal sem to solidne na pokecu (http://www.erupce.cz) .. A stou malou holcickou.. cekal sem od tebe neco brutalnejsiho .. ;) Snad priste..

PrAndy řekl(a)...

Jako co? Ukopnout jí hlavu a pak ji používat místo toho kopačáku? Nacpat jí kostky do nosu a flaknout ji hlavou o brankovou konstrukci až by jí vyletěly ušima?

Anonymní řekl(a)...

prandy: Ano, něco takového. Ideálně ještě zahrnujícího spoustu naostřených trsátek.