18. května 2006

Just another day...?

Dnešek se pro mne nesl ve znamení stresu z očekávaného zkoušení z chemie. Celý den jsem mohl být viděn se sešitem v ruce, nesměle do něho nahlížeje.. Nedivte se, neučil jsem se od.. no od menších nepříjemností s dějepissem. Abych to dlouho nezdržoval, zkoušení jsem si povyndal za jedna (možná s nějakym cancourem, to už jsem nezahlíd)... Zkrátka když o to fakt jde tak dokážu podat slušný výkon. Nejsem přece blbej kluk :)
Takže tímto sukcesem se mi zvedl průměr z neblahých 4,66... na 3,75 což je paráda, takže můžu školu zas na chvíli vypustit. Nebudu radši řešit kudy :)

Nějáký blbý zkoušení mi ale nezabránilo v každodenním rituálu a to velkém zevlu o velké přestávce. Dnes jsem dole potkal Fiftha který provozoval starou fintu, kterou jsem vymyslel já s Honzou Navrátilem aka Pardiem da Klamsonem. Spočívá v tom vystát dlouhou frontu k bufetu a zastavit se přede dveřmi dovnitř. Opřete se o stěnu a.. zevlíte. Poslední zákazníci odejdou, ale lidé za vámi stojí a čekají. Většinou trvá tak tři až pět minut než jim to začne vrtat hlavou a než první odvážlivci "blockera" (neplést s bloggerem) obejdou :)
Po tomto veselém kousku jsme pokecali a on se svěřil že ho trápí smutná nálada a že by potřeboval obejmout. Poradil jsem mu ať na kus papíru napíše "I need a hug!" a jme se korzovat po škole. Jak to dopadlo se dozvíte na jeho bloggu, slíbil mi totiž, že o tom bloggne :)

Pak jsem měl kytaru, kde to vůbec nikomu z nás nešlo. Byl tam novej kluk, co měl kytaru snad vážně poprvé v ruce. OMFG. Začal tím že si (ladičkou od renomované firmy Stagg) naladil struny o kvartu výš. To jen tak pro představu. Takže dneska zabité tři hodiny. Cestou domu se mnou jely v metru dvě diskantsky oblečené slečny, tak mezi 14-16 lety a jak se ukazalo byly to TOTÁLNÍ DYLINY!!! Nejdřív se blbě chichotaly nějakym kravinám, ale pak si naprosto nahlas, na plný koule začali Z MOBILU pouštět nějaký šílený diskárny.. Bylo to tak nahlas že to muselo být slyšet za jízdy do vedlejšího vagonu. K mojí smůle jsem stál hned vedle nich a bestiálně jsem trpěl. Ještě navíc na Butovicích metro asi tři minuty stálo. Myslel jsem že mě vomejou. Bože. A to jsem myslel že diskanti jsou neškodný.....

3 komentáře:

Fifth řekl(a)...

jo chlape, sem smutenka.. napisu to, kdyz sem to teda slibil.. a diskodyliny sou pech.. uprime te lituju..

Anonymní řekl(a)...

Tyve, sis mel stoupnout jinam...to ja sem cestou z kytary potkal akorat tri celkem hezky slecny...:) Klika pyco...

btw. chemie za jedna? to ses asi posral si se...

Anonymní řekl(a)...

a jinak...je to blog a blogne...:) Jenom pro poradek...