9. října 2007

Haluuuuuz!

Svět je plný haluzí, to je jasný. Ale občas to člověk prostě fakt nepobere a jenom čumí s otevřenou pusou. To jedu takhle někdy v sedm ráno metrem do Dejvic do školy. Na klíně mám tačku, kterou jsem si večer předtím trošku vytůnil, našil jsem si tam nášivku Toasters a dal tam všechny ska-related placky co mám. Jedu jedu a najednou mi ženská vedle mě klepe na rameno a podává mi jakousi placku. Sundám sluchátka a:

Ona:"Nechcete přidat jednu do sbírky?"
Teď teprve si ji (placku) pořádně prohlédnu a zjišťuji, že jsou na ní Discoballs.
Já:"Jé, kde jste k tomu přišla?"
"No to je skupina co se jmenuje Discoballs, oni..."
"Jo já je znám a mám je moc rád, ale kde jste k tomu přišla?"
"Nooo ja jsem Smrkova máma..."

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

uz jsem tu dlouho nebyl.. hezkeee.
Alespon se mas fajn..

Anonymní řekl(a)...

NEEE!! pomoc, to je fakt strašný.
Dyť od něj je: http://zuzka.borec.cz/fastos.htm

Anonymní řekl(a)...

no kdyby jenom todle :D

Anonymní řekl(a)...

sem vsude :D idyz sem tam pozde ale teda rikat my mamce zensa :D so mel mnapst pani nebo tak neco :D