26. září 2007

Vypusťte PSY!

Moje osobnost se začíná tavit do loužičky slizu, z níž opět vyvstane osobnost, ovšem naprosto nového tvaru. Začíná mě pohlcovat psy kultura. Včera jsem si do dvou do rána customizoval windowsy aby byly co nejpsychadeličtější. A pak jsem si šel lehnout a aniž bych cokoliv měl, tak jsem měl regulérní halušky, fakt divný stavy a usnul jsem až někdy ve čtyři či pět ráno. Hm.. Jak (by) řekl Fráňa: "Ze mě se stává smažka". resp. asi už stala. Jo a několik myšlenek než je zapomenu, tak je sem jenom vrhnu:
- Hudba obsahuje energii. Známá věc. Ale jde o to jakou. Rock, Metal a podobně jsou temná energie. Agresivní, intenzivní, snadná, ale těžko zkrotitelná a nebezpečná. Ska, reggae a příbuzné žánry, to je světlá strana síly. neustálý přísun positive vibes, ovšem jen v malých dávkách (většinou). A nejmocnější je Psytrance, DnB, Techno a podobně, neboť to je prostě core power. Syrová energie, strašně intenzivní. Není ani dobrá ani zlá. Prostě vámi prostoupí a vy s ní musíte nějak naložit.
- DJs jsou sice kněží, ale jiní, než u víry. Tam vám říkají co je pravda a co ne, co máte dělat abyste byli šťastní a tak. Ne tak u hudby. Tam vám jenom otevřou vědomí. A pravda si vás najde sama. Nebo vy ji. Oni jenom umožní cestu. PING

6 komentářů:

sad řekl(a)...

No teda chlape, já nevim, nevim :)

Anonymní řekl(a)...

velice zajimave .. opravdu.
V tudle chvili nedokazu posoudit pravdivost myslenky .. ale je to hezke a zajimave..
popremyslim o tom a treba udelam nejakou reference na svuj blog. C ya around

xpsyska~ řekl(a)...

hmm, mel bys napravit jednu malou chybku a sice takovou, ze:

1/ nehodil si sem screen tech widli;
2/ meli bychom masivne odejit. however amf to jisti :)

______
ad post:

myslenky jsou to zajimavy. to s tou energii je pravda, imo, ale to se musi odborneji posoudit (yuh know what i mean?). ja tohle objevil taky, ale z trochu jiny perspektivy. ja v tom hledal (a nasel) tu formu enegie, jak vypada a jakou formou se k tobe dostava, abys ji mohl absorbovat a efektive vyuzit.. tusim, ze sem vam o tom uz vypravel, tusim ze tehdy jak sem vam cpal ty kneze ;) no a s tema knezima nevim nevim kamo. myslim, ze tady je mezi nama mensi rozpor, ackoliv i ja tvrdil, ze ty cross deco "urcuji frekvenci tech informaci, ktere se vlevaji do 'osvobozenych od strasti'", hehe.. takze se to nutne nevylucuje, ale sleduje ten fakt zase z jinyho uhlu.

nevim jestli sem rad ohledne toho co se s tebou deje, ALE - ja tohle obdobi mel taky (rememba? modra hlava a spousta dalsich uchylek..) a ted sem se krapet zklidnil, ALE hlavne jsem tuze rad, ze je tu nakej druhej clovek, s kym muzu rozebirat tuhle psylosofii. DIKY! *hug*

a propos, co je pravdy na tom, ze des do dreadlocku? :))

Anonymní řekl(a)...

btw - zapomnel jsem ti pochvalit nadpis, protoze jak sis jiste uz davno vsiml, ja ulitavam nad lingvistickymi vtipky .. obzvlaste tedy v nadpisech postu atd .) Takze jeste jednou "nice"

xpsyska~ řekl(a)...

btw, kdyz ses tedka haluzak, nechces zmenit tema blogspotu? naky haluzacky by se imo naslo, eh?

Anonymní řekl(a)...

s energii souhlasim..i kdyz nekdy je ,,temna strana" taky pozitivni a uklidnujici,takova hovne vnitrni a hluboka..ale jinak souhlasim a krasny.
tereza rooza