22. října 2007

Flow by

Tak by se dal charakterizovat můj život v poslední době. Spousta školy, když náhodou neni škola tak rande, sem tam koncík, sem tam trochu vypnout v nějakym klubu, ale nic zvláštního nebo úžasného. Nic moc na co se těšit nebo za čím jít. Ne že bych byl nešťastný. Mám se moc fajn, ale začíná se to tak nějak všechno slévat do jednoho velkého celku, honičky.
Člověk totiž potřebuje čas aby se zastavil a kouknul se na to jak se vlastně má dobře. Ale to se mi teď nějak nedaří. Času je tak málo, že když mám volno tak si jdu za každou cenu co nejvíc užívat, ale když je to užívání vlastně povinnost tak z toho člověk má daleko menší požitek. Chtělo by to buď nějákou pauzu a nebo najít něco fakt super na co se těšit. Ale zatím nic a mám se fajn, ale co z toho?

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Čoveče, na co si furt stěžuješ? Rok jsi tady křičel, že ti chybí dívka, a teď zase křičíš, že ti chybí volný čas :-)) Pochop, že jsi šťastnej člověk!

PrAndy řekl(a)...

Dyt ja rikam ze jsem stastnej :) Ale nejak si to tezko uvedomuju :)

Anonymní řekl(a)...

browzdam blogy a sama podzimni nalada, tyjo.