13. března 2007

Sčítání národa 2007

Tuhle akci se chystám udělat už dlouho. Tááákže, prosím každého, kdo čte můj blog, aby u tohodle postu zanechal komentář, pokud možno pouze jeden. Jde o to že bych rád zjistil kolik lidí a kdo tyhle moje výlevy čte. takže nebuďte líní, čím víc vás je, tím radši píšu. Tak do toho :)

21 komentářů:

Šimon Podhajský řekl(a)...

Right out of my RSS reader.

Anonymní řekl(a)...

Čtu :-)

Anonymní řekl(a)...

nojo, občas sem zabloudím:D

PrAndy řekl(a)...

Kua podpis pls!

Anonymní řekl(a)...

promin,promin, nevsimla sem si toho:D

Anonymní řekl(a)...

mnojo :)

Anonymní řekl(a)...

kazdej den zkouknu esi mas neco new... mam uz nauceny takovy kolecko stranek kery denne navstevuju ;o) huhe btw predelej ten odkaz na moje stranky... mam obe i meky!!! ;o)

Anonymní řekl(a)...

Kouknu sem tak dvakrat do tejdne a podle zajimavosti nadpisu se rozhodnu, jak moc si to tady proctu. Obcas zanecham radobyvtipnej komentar.

Anonymní řekl(a)...

co dělat konec konců neni se za co sty/psy/děd,i já čas od času podlehnu a nahlédnu--ad:jinak anoncuji, že v sobotu 24.3 klub 007 fast food n Dr.kary(snad) budou zase roztáčet hvězdná kola tak se stavte

Anonymní řekl(a)...

No já sem čumnu tak jednou za 14 dnů...

Anonymní řekl(a)...

Hihi dálka mě neodradí od čtení...

Anonymní řekl(a)...

Já takýýý =D

Anonymní řekl(a)...

Ja sem taky obcas zabloudim;-)

Anonymní řekl(a)...

Občas jdu kolem...btw,fasti na sedmičce neznějí vůbec špatně...support!

Anonymní řekl(a)...

tak se připisuju no

Anonymní řekl(a)...

jo, tu a tam se stavim

Anonymní řekl(a)...

tak jo,přiznám se,občas sem mrknu

xpsyska~ řekl(a)...

oouha celkem mazec :) congrats. prandy..

limo!

Anonymní řekl(a)...

Ač nerada, přiznávám, že čtu takovéhle bulvární plátky..:P

Fifth řekl(a)...

Co by to bylo bez strejdy Fiftha .)

Anonymní řekl(a)...

dobry....libi se mi to