1. března 2007

Out of inspiration

Už nevim jak pojmenovat post, když chci jen tak něco napsat. Nevadí. Takže, skončili nám jarní prázdniny, poslední v mém životě a dost možná taky nejlepší. Díky vám všem co jsme mě přišli navštívit. Vystřídalo se tady odhadem skoro dvacet lidí, bylo to fakt příjemé. Na Lenčině rajčeti jsou k nalezení fotky z posledního dne, last minute party. Doufám, že se podobná akce bude brzo opakovat :)
Zrovna jsem si přečet celej tenhle blog, od chvíle co jsem začal psát až do přítomnosti. Nějak na mě přišla nostalgie, zažil jsem fakt supr chvilky, ale ty se tak nějak hned vypařily. Zato některé špatné momenty na mě mají negativní vliv ještě teď. Ale co. Je to teď všechno docela fajn, všechno se dá rozdejchat. Díky bohu za ten flegmatismus, kterým jsem byl obdařen :)
Moc se těším na sobotní konzík ve Mlejně, kde se, již tradičně, lehce opijeme a půjdem na věc. Hrozně rád hraju, abyste věděli. Tak koukejte přijít a trsat ať mě to baví ještě víc!
Ještě jedna technická: teď se vrhnu na předělání blog template, takže kdyby přechodně nefungovaly nějaké odkazy tak to omluvte a těšte se na nový design..

1 komentář:

xpsyska~ řekl(a)...

template change se dost poved, modra proste roxx! jinak divny, taky jsem dneska procital vetsinu svyho blogu.. "neni to naky znameni?" nee.. kamo, fakt, do toho bych nesel ;D