2. ledna 2007

Zimní prázdniny

A je tu všemi toužebně očekávaný report ze zimních prázdnin, které sestávaly zejména z LAN párty u Indyho, zkoušky Tresky, konzertu NYSJE a oslavy Silvestra. Fotky jsou neutříděné a nepopsané k naleznutí zde. Začněme popořadě.

Zkouška byla zajímavá akorát tím, že jsem měl s sebou foťák. Z toho pramení videa, která vy se tady někde kolem měla pohybovat. Postupně budu přidávat jak budu uploadovat, takže stay tuned and patient. Ze zkoušky jsem rovnou jel k Indimu, kde jsem byl jako první. Rozložil jsem si své saky paky a jal se zvola rozehrávat. Pak se začali pomalu slézat ostatní. Nakonec kompletní line-up byl tento: Já, Indy, Zdeněk aka Annastriana, Honza (Indiho kámoš), Kurt Killer, maRtinek, Fifth, Navy aka Pardio da Klamson. Nedorazil Hematom, jehož skolila nemoc, a Šňupálek, jehož skolila škola. Večer jsem vypadnul do víru velkoměsta za Májou a Karin, byl s nimi už i Navy, kterého jsem pak lapnul a dovezl k Indimu, a Miss Rimmer, americká učitelka, spolu se svým snoubencem. Máje a Karin totiž zrovna skončil konzík (Bambiny di Praga). Poseděli jsme, pokecali jsme a pak se zase vydali za svým.
LAN párty pokračovala. Hrálo se všechno, na co si vzpomenete, za všechno například Counter-strike, Quake III, Unreal Tournament, SW Jedi Academy, Warcraft III, WoW, Diablo atd etc usw. Spali jsme málo, jedli co jsme kde našli (jeden nákup, jedna dovezená pizza pro každého a jinak fakt co před námi neuteklo, to jsme zbaštili) a pařilo se mocně.
Další odbočkou z LANky byl konzík New York Ska Jazz Ensamble, které v Rock Café předskočili Dub in da Trip, Green Smätroll a Prague Ska Conspiracy. Ze známých lidí se dostavili Freeman, Fráňa,Tři pětky, Matěj, Usty, Ála, Klára a Čajík se slečnou a kámošem. Dále Kalina a ještě prý další členová Sto zvířat, Vítek z Drunkenů, kytarista Drunkenů, no prostě úplně všichni. Bylo to supr, večer pěkně gradoval. Pak vystoupili NYSJE, největší paráda. Fakt si to dávali. A pak - vypli proud. Ano, uprostřed bubenického sóla sál nápadně ztichnul a poteměl. Shořeli jističe a konzert byl tak neplánovaně ukončen. No nenasralo by vás to? Rok se na to těšíte a pak tohle... ale i tak to stálo za to, jenom škoda toho konce. Pak jsem ještě odvezl Álu na Hůrku a Kláru do Rostok a zase k Indimu. Byla poslední noc tak jsme nešli spát. Paráda. Další den dopoledne jsme se sbalili, poklidili a rozjeli do svých domovů. Byl jsem hard-core a nešel spát. Večer mě ještě vytáhli Mike, Kolombo a Shippy na chvíli ven, pak se Mike odpojil a já vzal ostatek k nám domu na kafe a šíšu. Pak musel Shippy domů tak jsme tu zůstali s Kolombem a pouštěli si navzájem oblíbená YouTube videa. Spát jsem šel někdy okolo půlnoci, což znamená že jsem byl na nohou něco okolo 40 hodin. Slušný.
Silvestr se konal u Táni na chatě ve vesnici Černouček, alokované na Podřipsku. Po menším bloudení jsme se tam všichni šťastně sešli. By všichni I mean: Já, Táňa, Janča, Bára, Soňa, Michal, Roman, Kev a Daník. Začli jsme popíjet, jíst chlebíčky, koukat na Óčko a kritizovat Tokio Hotel. Pak jsme si pustili Ska-P a bylo to už lepší. Hrál se Macháček, výborná chlastací hra. V jedenáct hodin jsme si se Soňou připili na Bulharský nový rok, spojený s jejich vstupem do EU. To se neobečlo bez hromady jízlivých poznámek. Na ten PRAVÝ nový rok jsme vyběhli ven, odpálili šampáňo a pak ohňostroj.. byl supr... a ještě petardy.. Bum prásk.. a prskavky.. krása. Pak mi volala Daniela a střídávě s Májou se mnou mluvili, obě ve velmi dobré náladě. Pak jsme šli dál chlastat, ovšem já už jsem z toho necítil tu pohodu, ve vzduchu začínal viset průser, jenom jsem čekal kdy někdo něco rozbije nebo poblije. Nechtělo se mi být u toho tak jsem se odebral do auta, složil sedačky, zachumlal se do spacáku a spokojeně usnul. Ráno jsem se dozvěděl že Michal trošku přebral... No prostě se pak poblil jako alík a my jsme až do pozdních odpoledních hodin čekali s odjezdem, než bude vůbec schopen převoz přežít. Nakonec to ale docela rozchodil. Menší problémy měli ještě Kev s Daníkem, ale jakž takž to ustáli. Toť vše.

Media:
Zkouška:
http://www.youtube.com/watch?v=ham4R91PWUA
http://www.youtube.com/watch?v=QMKsTP7agrU
More to come...

4 komentáře:

Fifth řekl(a)...

nice nice nice .) LANka byla ultimatni, jen furt nekdo nekde byl vypadlej..
A o Silvestru jeste pokecame.. ja sem napriklad byl porad v nalade (od zacatku LANky do dneska xD).. jojo.. xD

Anonymní řekl(a)...

nechci prudit, mozna sem debil, ale mas tam v prvni vete frazi "report z letnich prazdnin" schvalne .)?
ale dycha z toho pohoda.. silvestra sis uzil jak vidno lip :/ congrats.
3man

PrAndy řekl(a)...

Edited, thx 3man :)

Fifth řekl(a)...

Ja si rikal, ze je to jeden z Prandyho plitkych jokeu xD Ne, sry .)
Apropo GJ. Keep it up! (jak se rika u nas na Deviantartu xD)