27. ledna 2007

Dada

Nevim o čem psát, tak zkusim jen tak kecat, třeba z toho něco vyleze.
Takže.. co se mi tak honí hlavou? Nasněžilo. To ste si asi všichni všimli. Je to dobře? Původně jsem byl s teplou suchou zimou spokojený. Když ale začalo sněžit, docela se mi to líbilo. Konečně měla ta zima správnou atmosféru. Ale teď, když je všude kosa, to hnusný svinctvo a doprava v háji, tak se zase přikláním k původnímu názoru. Sníh je dobrý akorát tak na lyžování a koukání z okna.
Co tam máme dál? Ano. Maturita. Připadá mi, jako kdyby tenhle školní rok sotva začal a ejhle, už tu máme pololetí. A to ještě ta druhá "půlka" bude o poznání kratší než ta první. A navíc uteče podle všeho ještě rychleji. Takže bilance:
  • Zbývající čas: něco pod čtyři měsíce.
  • Počet zpracovaných mat. otázek: 0,000
  • Počet hodin strávený učením na mat.: Spočitatelný na prstech
A to ještě to nebylo žádné pořádné učení, spiíš jenom takové listování a pokukování. Mno mám se na co těšit.
Další topic: Ženský. Na to se ani neptejte. Buď je to hrozně složitý a nebo naopak geniálně jednoduchý, ale výsledek je vždycky stejnej. Jedna a jedna nejsou dva, ale zase jenom jedna a jedna. Nebo jedna a dvě a já jsem vždycky ta jedna. Nebo tak nějak. To už jsou fakt blitky tohle...
Treska. Ha. Mysleli jste si, že jste se nás zbavili, co milánkové? Že bude pokoj až do března. Omyl! Vnutíme se vám všem 6.2. v Crossu. Už se moc těšim. A ještě víc se těším na středu, kdy proběhne konkurz na novou zpěvačku. Bude to sranda řek bych. O tom snad čekejte report.
A poslední comp. Co teď hraju? tak nějak latentně wowám a Uplinkuju, ovšem teď jsem začal dost Morrowindit a hlavně HitManovat! Čtu totiž jeden takový špionážní román a úplně mě to navnadilo na to plížit se někde virtuáním městem a nic netušícím strážím řezat krky, střílet je do hlav pistolemi s tlumičem a zabíjet drogové bosse na půl kilometru pořádnou snajpinou.. Bwahaha
Toť vše.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Whahá..:) Writing on your private blog...What a honour:))
I do agree with you, it is actually snowing:). Apologise me for writing this rubbish:), it is too late for me...

Anonymní řekl(a)...

rusalka, what the hell xD

anyway, Prandy, keep hitman's job up and enjoy wowing .. and at last (but not least)- enjoy this fukcing life as hard as possible .) 'cause you won't have another chance to live it.
and if something is wrong, blame irony. KEEP IT REAL! [ristekPA]

Anonymní řekl(a)...

Man, and I feel ashamed even when I play a one game of Minesweeper!

And snow is a very good thingie, because it actually restores that Christmas atmosphere that should have been there all the time :)

Well, never mind, keep it going and don't forget that maturita is still four months away.