24. prosince 2007

Sranda sranda sranda...

Poslední dobou u sebe pozoruji profesionální deformaci, která se mimochodem projevuje změnou smyslu pro humor. Pár příkladů vtipů, co mě teď fakt dokážou pobavit (i když jsou fousatý)...

Zena posiela manzela-programatora na na nakup: "Chod kupit dve nozicky klobasy. A ked budu mat vajicka, vezmi desat."
Programator vojde do obchodu.
"Dobry den. Mate vajicka?"
"Ano."
"Tak mi dajte desat noziciek klobasy."

Proč si matfyzáci pletou Halloween a Vánoce? Protože OCT 31 je to samé, co DEC 25.

Jede matfyzák autem po mostě Barikádníků a zastaví ho policajt.
"Pane, jednu chvíli jste jel 110 km v hodině."
"Jel jsem trochu rychleji než obvykle - ale určitě jsem nejel 110 km v hodině."
"Určitě jste jel spojitě - takže podle našeho měření a Lagrangovy věty o střední hodnotě jste musel jet alespoň jednu chvíli 110 km v hodině!"

Stojí biolog, fyzik a matematik pred barákem, když do něj vejdou dva lidi. Po nějaké době vyjdou tři. Biolog komentuje:
"To je jasný, rozmnožili se."
Fyzik odporuje:
"Kdepak, to je chyba v měření!"
A matematik povídá:
"Ne ne vážení kolegové, teď tam vejde ještě jeden a nebude tam nikdo!"

Dva matematici sedí v hospodě a jeden říká druhému:"Stejně je to strašné, dneska už skutečně rozumí matematice jen málokdo. Většina lidí nemá o královně věd ani nejmenší přehled..."
"Já bych to neviděl tak černě, vsaďme se, že je ještě dost obyčejných lidí, kteří rozumí vyšší matematice. Dokážu ti to."
Vsadí se o pětikilo a nevěřící matematik odchází na toaletu, ten druhý si přivolá servírku, strčí jí stovku a říká:"Slečno, mám na vás prosbu. Za chvilu, až se vrátí můj kolega z WC, vás zavolám a na něco se vás zeptám. Vůbec se nestarejte o to, co jsem tou otázkou myslel, jen mi odpovězte x na třetí lomeno třemi, ano?"
Slečna kývne, že pochopila a odchází, matik se vrací z toalety a prahne po důkazu. Druhý matematik přivolá servírku a pokládá jí otázku:"Slečno, prosím vás, víte, kolik je integrál z x na druhou?"
Slečna odpoví:"X na třetí lomeno třemi." Odchází od stolu, ale ve dveřích jí to nedá, aby se neotočila a nedodala směrem k překvapeným matematikům:"Plus konstanta..."

Co je to pí? Matematik: Pí je poměr obvodu kruhu a jeho průměru.
Fyzik: Pí je 3.1415927 plus mínus 0.00000005
Inženýr: Pí je něco kolem tří...

"Ťuk ťuk ťuk!"
"Kdo tam?"
"Rekurze"
"Kdože???"
"Ťuk ťuk ťuk!"


A na závěr jeden z kombinatoriky:
3!
--
nemám rád faktoriál.
nemám faktoriál rád.
rád nemám faktoriál.
rád faktoriál nemám.
faktoriál nemám rád.
faktoriál rád nemám.

2 komentáře:

Šimon Podhajský řekl(a)...

Ten s Lagrangeovou větou a faktoriálem jsem neznal .) Ale pobavily mě všechny.

Veselé Vánoce!

Fifth řekl(a)...

jeziiis xD Nj, co se da delat.. Tak hezky Vanoce voe!