18. srpna 2007

.::Announcement::.

Posesse individua opositního gendéru disponujícího maximální mírou kompatibility implikuje v autorovi tohoto postu maximální possibilní míru štěstí.

Přeloženo do lidštiny: mám nejlepší holku na světě a jsem nejvíc šťastnej. Jen tak abyste neřekli, že jsem vám to neřek :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

gz .)

Anonymní řekl(a)...

zapomnel jsem dodat, ze ti to zavidim, ale take moc preju, protoze to kazdy z nas potrebuje! takze jsem za tebe rad. Opravdu..

Anonymní řekl(a)...

hey na cem to sakra jedes?
*freeman*

sad řekl(a)...

Kočka zdraví psa a přeje mu to, ikdyž to vídí poněkud skepticky :)

PrAndy řekl(a)...

Kočky smrdí. Psi taky, ale stejně je člověk musí milovat. A právě tahle bezpodmínečná láska je to z psů dělá psy a co kočky nikdy nepoznaj. Wow, tohle je myšlenka na novej post. Možná to někdy zpracuju :)
A navíc PSY a LÁSKA!

Anonymní řekl(a)...

Nepřipadáš si jak moravský plavec František Venclovský, který po přeplavání "Rukávového kanálu" vykřikoval: "Lidičky, já su tak šťastné!!!" ? :-DD