18. června 2006

tReSkA's in da house

Tento výkend se pro mě a mé kamarády v nástroji nesl v kapelním duchu. V pátek se konala zkouška ihned následována konzertem ve Mlejně. Hráli jsme spolu s old-school-punkovou formací Tři Pětky, která v žádném směru nezklamala naše očekávání. Poté ale už Mlejnem avizovaná ska-night dostála svému názvu a nastoupila V3ska (čti Vejtřaska, viz. Praga V3S) . Hráli IMO moc pěkně, lidi na ně pařili, dokonce i já jsem si šel nachvíli zaposkakovat. Vejtřaska zakončila svůj výstup alternativní psychotickou písničkou, kde off-beat hráli na didjeridoo. Docela zajímavá zkušenost. Pak jsme nalezli a zahráli my. Hrálo se fajn, atmosféra byla výborná. Asi jediná zajímavá věc byl pád Pepeho cinelu. Ten dopadnuv rozdělil Ustyho kabel na dvě zhruba stejné části. Výsledkem bylo odehrání Ponorky bez basy. Jinak to byl standartní konzík. ja jsem trochu víc než standartně provářel, ale to se stane i těm nejlepším, což teprve mě :)

V sobotu a v neděli jsme nahrávali a to písně Carpet Knight a Advertisment Love. V sobotu jsme se s kolegy z rytmické sekce, Pepem a Ustym, a s Matejem coby koordinátorem, režisérem, prudičem a uklidňovačem v jedné osobě dostavili do studia Pod Juliskou. nebudu už blejt další popisy téhle akce, myslim že dost podrobně už je to prodiskutováno na tresčim g-booku. Hodně vtipná byla nedělní cesta autem domů (dělal jsem totiž taxíka po celou dobu natáčení). Jeli jsme s Mattem z Vinohrad na Zličín a asi 5x jsme někam špatně odbočili, z čehož asi 4x nás to hnalo na Teplice :) Ale nakonec jsme dorazili. Ende gut, alles gut.

1 komentář:

Fifth řekl(a)...

Takj uz se tesim na nahravky.. a to asi vysvetluje i to, proc ses v nedeli nestavil ;)