15. června 2006

CAE, vae? [coje vole]

Už jsem dlouho nic nenapsal tak sem vrhnu dojmy z mé včerejší zkoušky Certificate of Advanced English. Ta se konala v malé tělocvičně v našem ústavu. Spolu s Michalem, Jirzym, Šárkou od nás ze třídy a pak ještě s další dobrou třicítkou nešťastníku z Aleje i odjinud jsme zasedli do lavic.
Začali jsme s hodinu a půl trvajícím Readingem. Celkem čtyři články různící se obsahem a rozsahem. Délka článků se pohybovala od jedné do tří A4ek. A obsah.. to ani nechtějte vědět. Hned první byl o čtyřech architektech co si každý nějak upravil/přestavěl/redekoroval dům.. Uah. No pak už to šlo.
Další papír byl writing. na ten jsme měli dvě hodiny. A to byl teprv provar. Samozřejmě tam dali slohový útvar, krerý jsme v životě nepsali a to "report". Jednalo se o to udělat výroční zprávu o činnosti jakéhosi filmového klubu. Takže jsem to nějak napsal, ale asi to nebude formálně moc dobře. Co se dá dělat. Další část už byl výběr z pěti támat/útvarů, tak tam si kažný něco našel.
Pak následovala English in Use. To bylo nejvíc v pohodě, to jsem prostě jel a jel a měl jsem to asi za hodinu z hodiny a půl co jsme na to měli tak jsem se sebral a odešel dřív. Jak se znám tak kdybych nad tím zbytečně koumal, tak bych tam spíš nadělal víc chyb. Radši jsem jel za Lenkou.
Celkově vzato mám docela ambivalentní pocity. Byl to docela kouř, ale myslím že do 60% které potřebuju bych se měl vejít v pohodě. Tak mi držte palce na zítřejší Listening a Speaking.

1 komentář:

Fifth řekl(a)...

jo, tak proto sem te dneska nevidel :) Mno ja sem zase provaroval matiku. Pozdravuj odemne Lenku .. a na zitrek ti preju hodne stesti :)